سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۵

اخبار

تجمع اعتراضی کادر درمان بیمارستان توحید جم

کادر درمان بیمارستان توحید جم با برگزاری تجمعی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، در پی حمله بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه، کادر درمان بیمارستان توحید جم با برگزاری تجمعی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 در پایان بیانیه بیمارستان توحید جم با حضور فرماندار شهرستان جم، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم و مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی قرائت شد.


متن بیانیه بدین شرح می باشد
:

بسمه تعالی

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَى الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ

ایراد و محکومیت فقط متوجه کسانی است که به مردم ستم روا می دارند و به ناحق در زمین سرکشی می کنند، اینانند که برای آنان عذابی دردناک خواهد بود. (سوره شوری آیه ۴۲)

خوی درنده و مشی غیر انسانی رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید، که وجدان‌های بیدار انسان های آزاده و آزادیخواه جهان را به قضاوت فرا می‌خواند تا هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره هفده ساله قریب به دو میلیون انسان بی گناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی را به وضوح شاهد باشند.

هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مناطق مسکونی از راه دور و با توپخانه و جنگنده‌ها و بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه و قطع آب و برق مردم غزه در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری نه تنها نمی‌تواند تصویر واقعی رژیم ضعیف و آسیب‌پذیر صهیونیستی را پنهان کند، بلکه بیش از پیش عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی از رویارویی مستقیم با نیروهای مقاومت را ‌نمایان کرده است.

بیمارستان توحید جم ضمن عرض تسلیت، همدردی خود را با خانواده شهدای حملات رژیم درنده‌خوی اسرائیل به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان المعمدانی، اعلام و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل به جهانیان اعلام می دارد.

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ


تجمع اعتراضی غزه 19
تجمع اعتراضی غزه 18
تجمع اعتراضی غزه 17
تجمع اعتراضی غزه 16
تجمع اعتراضی غزه 15
تجمع اعتراضی غزه 14
تجمع اعتراضی غزه 13
تجمع اعتراضی غزه 12
تجمع اعتراضی غزه 11
تجمع اعتراضی غزه 10
تجمع اعتراضی غزه 9
تجمع اعتراضی غزه 8
تجمع اعتراضی غزه 7
تجمع اعتراضی غزه 6
تجمع اعتراضی غزه 5
تجمع اعتراضی غزه 4
تجمع اعتراضی غزه 3
تجمع اعتراضی غزه 2

۲۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۳۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید