سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۰۰

اخبار

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از امکانات جدید در بیمارستان توحید جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از امکانات جدید در بیمارستان توحید جم در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد ریال خبر داد.

 دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اقدام در بیمارستان توحید جم را بیان کرد و گفت :   در این آیین پروژه‌های احداث ساختمان اداری و نماز خانه عملیات اجرایی با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان افزود : همچنین تجهیزات بیمارستانی از جمله تخت (سی‌.آر‌م) اتاق عمل، دستگاه الکترو کوتر اتاق عمل ، دستگاه سنگ شکن درون اندامی، دستگاه فیکو (جراحی چشم) و ویدیو اندوسکوپی تحتانی و فوقانی به همراه شستشو اتوماتیک با اعتبار 115 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

دکتر سید محمد احمدپور در حاشیه  آغاز عملیات اجرایی  و بهره برداری از امکانات جدید در بیمارستان توحید جم اظهار داشت: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور شده و در شهرستان جم نیز مردم این خدمات را لمس می‌کنند.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به توسعه بیمارستان توحید افزود: امروز  تجهیزات بیمارستان افزایش می یابد و مردم تمامی مراحل درمان خود را می‌توانند در بیمارستان انجام دهند.

وی تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که در کنار صنعت نفت و گاز از مزایایی برخوردار می شوند و وجود صنعت در کنار خود یک قوت و فرصت تلقی کنند.

فرماندار شهرستان جم  اضافه کرد: کار بسیار خوبی در زمینه توسعه بیمارستان در حال انجام است، امید داریم پروژه های عمرانی که در حال ساخت است تکمیل و بهره برداری شود.

احمد پور خاطر نشان کرد: پزشکان متخصص افزایش یافته اند و امیدواریم خدمات دهی به مردم با تکریم انجام شود.

افتتاح کلنگ زنی

کلنگ زنی 2


۷ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۰۴
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۲۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید