سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۳۷

اخبار

امام جمعه جزیره خارگ:

ایثارگری و شجاعت پزشکان در مبارزه با کرونا فراموش نمی‌شود

به مناسبت گرامیداشت رو پزشک امام جمعه، بخشدار وِیژه و اعضای شورای اسلامی جزیره خارگ در آیینی از زحمات کادر پزشکی بیمارستان صنعت نفت خارگ تقدیرکردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ؛ حجت الاسلام محمود کارگر در مراسم تقدیر از جامعه پزشکی خارگ اظهار داشت: تقدس حرفه پزشکی در متون دینی به زندگی بخشیدن به بیمار و رفع آلام و حفظ اخلاق پزشکی با رازداری و توجه ویژه به سوگندنامه پزشکی است.

وی افزود: پیشرفت‌های پزشکی در دوران انقلاب اسلامی با خلاقیت و تخصص متعهدانه پزشکان در نظام سلامت موجب شده است در عرصه‌های تولید انواع دارو، و صنایع پزشکی، تولید اعتبار در غرب آسیا صورت گیرد و اعتماد مردم نسبت به این صنف بیشتر گردد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: مراجعه بیماران از کشورهای مختلف برای درمان، نشان از اعتماد به جامعه پزشکی و تعامل ارزنده با بیماران می‌باشد. دوران اوج بیماری منحوس کرونا، ایثارگری و شجاعت پزشکان در عرصه مبارزه با بیماری، با ایجاد امید آفرینی برای مردم و بیماران همراه بوده است.

وی تصریح کرد: تحسین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای را تقدیم مدافعان سلامت کرد و این لوح زرین و افتخار برای جامعه پزشکی ماندگار شد.

در ادامه این مراسم بخشدار ویژه خارگ روز پزشک را تبریک گفت و افزود: نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زاد روز بوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در ایران دارد.

محمدرضا دشتی زاده اظهار کرد: بدون شک سلامت جسم و امنیت روحی جامعه، مرهون خدمات حیات بخش طبیبان و پزشکان فرهیخته ای است که در صف اول خدمت به مردم با همدلی، همکاری ،صبر و ایثار خود، التیام بخش دردمندان و بیماران در سایه ی پر مهر حق تعالی حضور پر رنگ دارند.

در پایان از تلاش و زحمات پزشکان بیمارستان صنعت نفت خارگ با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر به عمل آمد.


روز پزشک - بیمارستان خارگ 7
روز پزشک - بیمارستان خارگ 6
روز پزشک - بیمارستان خارگ 5
روز پزشک - بیمارستان خارگ 4
روز پزشک - بیمارستان خارگ 3
روز پزشک - بیمارستان خارگ 2
روز پزشک - بیمارستان خارگ 1

۴ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۱۱
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید