سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۳۷
 

اخبار

حضور بهداشت و درمان صنعت نفت موجب آرامش خاطر کارکنان و مردم بومی خارگ است

در پی پیام تشکر بخشدار ویژه خارگ از مدیرعامل سازمان در خصوص را ه اندازی دستگاه سی تی اسکن بعد از مدت ها انتظار و ارائه خدمات ویژه به مردم این منطقه ، روابط عمومی سازمان گفتگویی با ایشان انجام داد ،محمدرضا دشتی زاده تامین امنیت و آرامش مردم را مهم‌ترین هدف عنوان کرد و گفت : جزیره راهبردی خارگ با مردمانی مقاوم در نگین خلیج همیشه فارس ایران اسلامی می‌درخشند و خدمات دهی به بومیان و ساکنین این جزیره در سرلوحه امور دولت در بخش ویژه خارگ قرار دارد.

بخشدار ویژه خارگ  با تاکید بر نقش مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در به حرکت درآوردن چرخه تولید در این صنعت یادآور شد: وجود سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای کارکنان و خانواده های آن است .

وی اضافه شدن دستگاه سی‌تی‌اسکن به بخش درمانی جزیره خارگ را نشان از همدلی و همگرایی مدیران سازمان بهداشت و درمان در تامین امنیت و آرامش خاطر مردم این منطقه عنوان کرد و گفت : در طی یکسال گذشته، اقدامات بسیار ارزشمندی با همت تلاشگران حوزه سلامت  در بیمارستان خارگ صورت گرفته است که بنده بعنوان نماینده از سوی مردم جزیره خارگ از حمایت های همه جانبه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر بعمل می آورم.

دشتی زاده ضمن ابراز امیدواری به ادامه روند خدمت رسانی در بیمارستان ، حمایت همه جانبه خود را برای اجرای طرح های بهداشتی ودرمانی در منطقه خارگ اعلام کرد.

وی ادامه داد : تأمین رفاه شهروندان، کاهش مسافرت بیماران برای تصویربرداری‌های تخصصی به مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها از جمله دلایل راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بود که موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و بیماران خواهد شد.

بهره برداری از یک دستگاه سی تی اسکن، یک دستگاه OPG و سیستم تصفیه پسماندهای بیمارستان صنعت نفت خارگ ازجمله برنامه هایی بود که با حضور محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی هاشمی مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت،  سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ و مسئولین بخش شهری خارگ در روز پنج شنبه چهاردهم اردیبهشت انجام شد.

افتتاحیه سی تی اسکن خارگ 13

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید