سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۱۰

اخبار

مرکز تصویربرداری سی تی اسکن بیمارستان توحید جم افتتاح شد + عکس

دستگاه سی تی اسکن مرکز تصویربرداری بیمارستان توحید جم در آیینی با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

دستگاه سی تی اسکن مرکز تصویربرداری بیمارستان توحید جم در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر، فرماندار جم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و جمعی از مردم و مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از نصب و راه اندازی دو دستگاه سی تی اسکن و OPG با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان خبر داد.

دکتر سعید گران پی با بیان اینکه نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان توحید جم از مطالبات مهم مردم و مسئولان شهرستان جم بود اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت، برای ارتقای خدمات درمانی در بخش صنعت و محیط پیرامون، اهتمام جدی دارد و با همراهی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان نفت و حمایت مسئولان شهرستان، توانستیم خدمتی دیگر را به مردم عزیز ارائه نماییم.

وی به اجرای طرح توسعه بیمارستان توحید جم اشاره کرد و افزود:  ساختمان سی تی اسکن مجموعه تصویربرداری بیمارستان توحید جم، به مساحت 190 متر مربع و با اعتبار 3 میلیارد تومان احداث شده است.

دکتر سعید گران پی یادآور شد: دستگاه سی تی اسکن زیمنس Sensation 16 Slice یکی از  با کیفیت ترین سی تی اسکنرهای چند اسلایسی موجود کمپانی زیمنس است. زیمنس Somatom Sensation 16 با قابلیت انجام اسکن سه بعدی تمام بدن و قلب با کیفیت تصویر بسیار عالی است. 

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تصریح کرد: با استفاده از دستگاه سی تی اسکن Siemens-Sensation-16-Slice در کمتر از 20 ثانیه می توان اسکن قلبی را با برش یا کات های 0.75 تا وضوح زمانی 105 میلی ثانیه برای تصویر واضحی از عروق کرونر انجام داد.

 

افتتاحیه سی تی اسکن 2

افتتاحیه سی تی اسکن 3

افتتاحیه سی تی اسکن 2 1

افتتاحیه سی تی اسکن 2 2

افتتاحیه سی تی اسکن 2 3

افتتاحیه سی تی اسکن 4

افتتاحیه سی تی اسکن 2 4

افتتاحیه سی تی اسکن 2 5

 
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۴۰
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۵۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید