سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۵۹

اخبار

جراحی تعویض مفصل لگن برای اولین بار در بیمارستان توحید جم

جراحی تعویض مفصل لگن برای اولین بار در بیمارستان توحید جم با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر؛ رئیس بیمارستان توحید جم ضمن اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار عمل تعویض مفصل هیپ (لگن) توسط آقای دکتر سعید کرمانی رنجبر پزشک متخصص ارتوپدی بیمارستان توحید جم با موفقیت انجام شد.

 دکتر فرهاد باقری افزود: جراحی های بزرگ و پیچیده معمولا در مراکز پزشکی برخوردار و مجهز صورت میگیرد و مراجعین جهت دستیابی به این مراکز ناچار به انتقال زمینی یا هوایی بیماران خود به این مراکز هستند که فارغ از هزینه های بسیار بالای اینگونه جراحی ها موضوع اسکان بیماران و همراهان در کلان شهرها هزینه های جانبی مضاعفی را به خانواده ها تحمیل می نماید. در راستای کاهش این هزینه ها و خطرات احتمالی ناشی از انتقال بیماران انجام اینگونه جراحی ها بخصوص در رشته ارتوپدی در دستور کار بیمارستان توحید قرار گرفته است.

 رئیس بیمارستان توحید جم نیز در این خصوص عنوان کرد: در همین راستا اولین جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان توحید بر روی خانم 75 ساله انجام پذیرفت. آقای دکتر سعید کرمانی رنجبر و تیم جراحی و بیهوشی اتاق عمل بیمارستان توحید جم در یک جراحی 4 ساعته موفق به تعویض مفصل لگن بیمار شدند.

 وی افزود: بیمار با شرایط بسیار خوب از بیمارستان ترخیص گردیده و در حال حاضر سیر بهبودی و بازتوانی را به خوبی پشت سر گذاشته است.

 در پایان رئیس بیمارستان توحید جم؛ مراتب تقدیر و تشکر خود را از آقای دکتر کرمانی رنجبر و تیم جراحی و بیهوشی اتاق عمل اعلام کرد و توفیقات روزافزون این عزیزان را در ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به بیماران گرامی، از درگاه حضرت حق مسئلت داشت.

 اعضا محترم تیم اتاق عمل و بیهوشی به شرح زیر می باشند :

هادی ربیعی

یوسف بابایی پور

حسین عابدی

دکتر زهرا ابراهیمی

منصوره رفیعی پور

کوثر رفیعی پور

محمد مظفری

 

تعویض لگن هیپ دکتر کرمانی

 
 
 
۲۵ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۲۲
بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید