سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱

اخبار

دیدار فرماندارجم با مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

فرماندار جم در دیدار با مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به اهمیت مقوله بهداشت و درمان و نیاز امروزه شهرستان جم بر توسعه مراکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر؛ فرماندار جم ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به لزوم اهمیت توسعه بیمارستان توحید جم با توجه به موقعیت جغرافیایی، راه ترانزیتی عسلویه (کریدور شمال به جنوب) حوادث ترافیکی و صنعتی، مشکلات شغلی و آسیب‌های مرتبط پرداخت و خواستار استقرار متخصص و جراح مغز و اعصاب شد و تامین دستگاه MRI به عنوان ابزار مهم تشخیص آسیب های مغزی و نخاع و ... را نیاز جدی بیمارستان توحید جم خواند.

 سید محمد احمد پور با اشاره به نقش و جایگاه بیمارستان توحید جم در ارائه خدمات درمانی در جنوب خاطرنشان کرد: با توجه حجم بالای مراجعین و نیاز به ارائه خدمات بهتر، خواستار تسریع در تکمیل طرح توسعه بیمارستان و افزایش مدت زمان حضور متخصصین در منطقه، افزایش تنوع اعمال جراحی و تکمیل ابزار اعمال جراحی مانند لاپاروسکوپ، اعمال جراحی چشم، گوش، حلق و بینی و ... شد.

 فرماندار جم با تقدیر از نگاه مثبت مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان و وزارت نفت به مقوله درمان و ارتقای خدمات درمانی اظهار امیدواری کرد با همراهی همه جانبه، شاهد توسعه روزافزون خدمات درمانی در سطح صنعت و محیط پیرامون باشیم.

 


فرماندار جم -1

 

فرماندار جم - 2

۲۰ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۲۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید