سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۰۲

اخبار

عمل موفق پیوند انگشت دست در بیمارستان توحید جم

رییس بیمارستان توحید جم: با تلاش دکتر سید حسین بنی طبا (متخصص جراحی ارتوپدی)، تیم اتاق عمل و متخصص بیهوشی این بیمارستان، انگشت دست کودک 27 ماهه در عمل جراحی که 2 ساعت به طول انجامید، پیوند زده شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر فرهاد باقری گفت: انگشت این کودک در یک حادثه بدلیل شدت آسیب دچار قطع شدگی کامل و له شدگی بافت‌های اطراف شده بود.

دکتر باقری با اشاره به اینکه این گونه عمل‌ها با توجه به ساختار بسیار ظریف بافت‌های انگشت دست در مراکز فوق تخصصی‌ انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فراهم بودن تجهیزات و تبحر پزشک و تیم درمانی عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان توحید جم موجب شد تا این عمل با موفقیت انجام شود.

وی در پایان از متخصص جراحی ارتوپدی بیمارستان دکتر سید حسین بنی طبا و همکاران خود در بخش اورژانس و اتاق عمل بیمارستان توحید جم قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت حسی و حرکتی انگشت پیوند شده این کودک مطلوب و رضایت بخش است.

 

پیوند انگشت 2

۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۳
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۲

نظرات بینندگان

سیمین امیرزاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
1

تبریک میگم به آقای دکتر بنی طبا ایشان پزشک حاذقی هستن پسر من هم در یه تصادف استخوان دستش از کتف کامل جدا شده بود با عمل بسیار خوب ایشان تا الان که سه سه سال از آن عمل میگذره هیچگونه ناراحتی از ناحیه دست ندارد خدا رو شکر ممنون از آقای دکتر بنی طبا

ناشناس
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
0
1

دکتربنی طبا فوق العاده هستند

غریبه
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
0
0

احسنت


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید