سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۳

اخبار

تجلیل بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از روسای بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و بیمارستان توحید جم

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در نشست با جانشین و مسئولان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به روحیه بسیجی وار پرسنل حوزه سلامت در ایام کرونا اظهار داشت: کادر درمان با از خودگذشتگی و عدم اطلاع کافی از ماهیت ویروس کرونا در صف اول مبارزه با این بیماری قرار داشتند.
دکتر سعید گران پی با اشاره به خدمات بیمارستان توحید جم در منطقه افزود: بیمارستان 68 تخت خوابی توحید برای جمعیت حدود 20 هزار نفری منطقه احداث و راه اندازی شده و اکنون با توجه به جمعیت بالغ بر 70 هزار نفری جم این بیمارستان پاسخگوی نیازهای متنوع مردم نیست.
 
وی گفت: با توجه به محدودیت ها و ظرفیت های موجود در تلاشیم که بهترین خدمات را به مردم و ساکنین شهرستان ارائه دهیم و در این زمینه نیازمند مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سازمان تامین اجتماعی و پتروشیمی های مستقر در منطقه می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر آمادگی لازم جهت برگزاری اردوهای جهادی و مشارکت در برپایی موکب های درمانی در ایام اربعین را با بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر دارد.
 
جانشنین بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: خدمات بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سلامت مردم و همگام با سایر دستگاه ها اجرایی، انجام می شود و این خدمات به صورت عام المنفعه و رایگان است.
 
محمد حیدری با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در سطح استان بوشهر افزود: اردوهای جهادی با مشارکت سایر دستگاه های امدادی و خدماتی در نقاط مختلف استان برگزار می شود و در شهرستان جم نیز این اردوها به صورت متناوب و فصلی در حال اجرا و برنامه ریزی است.
 
وی خاطر نشان کرد: امید است با تداوم همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با مجموعه بسیج، بتوانیم اردوهای جهادی را در سال جاری در شهرستان های عسلویه و جم برگزار کنیم.
 
وی از استقرار موکب های درمانی استان بوشهر در ایام اربعین در کشور عراق خبر داد و افزود: در حال برنامه ریزی های لازم جهت استقرار چندین موکب درمانی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق هستیم و در صورت امکان برای هر شهرستان یک موکب با حضور نیروهای درمانی آن شهرستان، استقرار می یابد.
 
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: کانون بسیج بیمارستان توحید جم سازماندهی می شود و فعالیت ها و برنامه های سازمان به صورت مدون تر و برنامه ریزی شده با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم اجرایی می شود.
 
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، در حاشیه این دیدار جانشین بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از روسای بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و بیمارستان توحید جم به پاس مشارکت در برپایی اردوهای جهادی در سطح منطقه تجلیل کرد.

 

تجلیل از دکتر گران پی و دکتر باقری بسیج جامعه پزشکی1401 4
تجلیل از دکتر گران پی و دکتر باقری بسیج جامعه پزشکی1401 3
تجلیل از دکتر گران پی و دکتر باقری بسیج جامعه پزشکی1401 2
تجلیل از دکتر گران پی و دکتر باقری بسیج جامعه پزشکی1401 1

تجلیل از دکتر گران پی و دکتر باقری بسیج جامعه پزشکی1401 6

تجلیل از دکتر گران پی و دکتر باقری بسیج جامعه پزشکی1401 5

 
 
۱۸ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۰۷
تعداد بازدید : ۳۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید