سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۴۴
 

اخبار

تاکید رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر بر تعامل و همکاری دو طرفه با مجموعه درمان تامین اجتماعی

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: برای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی در منطقه، آماده تعامل و همکاری دو جانبه با مجموعه درمان سازمان تامین اجتماعی هستیم.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در حاشیه بازدید مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی و مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه با تاکید بر لزوم تبادل تجارب، دانش و کمک های تخصصی در عرصه درمان در استان بوشهر میان بخش های مختلف درمانی اظهار داشت: معتقدیم با توجه به جمعیت بزرگ نیروهای بیمه شده کارگری در جنوب استان بوشهر و شرکت های منطقه، تامین اجتماعی نقشی کلیدی در توسعه ی درمانی جنوب استان بوشهر دارد.
وی تصریح کرد: ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر همواره یکی از رسالت های مهم خود را تعامل چند سویه با مجموعه های درمانی سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت می داند و آمادگی داریم این تعامل و همکاری در بخش های مختلف فنی و تخصصی افزایش یابد.
دکتر گران پی لزوم هماهنگی هر چه بیشتر خدمات دهندگان درمانی در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: هماهنگی و تعامل همه جانبه، علاوه بر هم پوشانی کاستی ها، از موازی کاری نیز جلوگیری خواهد کرد.
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با تقدیر از تعامل مثبت مدیریت تامین اجتماعی استان بوشهر و شهرستان عسلویه با ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار امیدواری کرد با نگاه تعاملی و توسعه محور، شاهد افزایش خدمات دهی به مردم و ارتقای رضایت مندی ها باشیم.

 

دیدار دکتر گرانپی با مدیرکل بازرسی تامین اجتماعی 3
دیدار دکتر گرانپی با مدیرکل بازرسی تامین اجتماعی 2
دیدار دکتر گرانپی با مدیرکل بازرسی تامین اجتماعی 1

۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۳۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید