سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۲

اخبار

تقدیر وزارت بهداشت از پرستار بیمارستان توحید جم+تصویر لوح تقدیر

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اهدای لوح تقدیر، از آمنه پورشمس پرستار و سوپروایزر بخش عفونی بیمارستان توحید جم تقدیر کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اهدای لوح تقدیر، از آمنه پورشمس پرستار بیمارستان توحید جم به دلیل اجرای موفق برنامه های مراقبت و واکسیناسیون کرونا، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ در متن تقدیر محمد مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، آمده است:

"سختی ها و مشکلات، گرچه در کنار هم، روزهای سخت و نفس گیری برای مان رقم زد و بیماری کرونا مسیر راه را دو چندان کرد اما می توان گفت که توانستیم با همدلی و وفاق، حماسه ای در تاریخ نظام سلامت سرزمین مان رقم بزنیم که امروز شاید زود باشد تا بر عظمت آن قضاوت کنند.

بدیهی است در این مسیر هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته شود در درگاه لطف الهی ماندگار خواهد بود. تلاش های ایثارگرانه شما همکار گرانقدر بعنوان خدمتگزار در عرصه سلامت در اجرای برنامه های مراقبت و واکسیناسیون کرونا، آرامش و سلامتی برای هموطنان عزیزمان فراهم آورد.

لذا لازم می دانم از همه خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی شما عزیز بزرگوارم تقدیر و تشکر نمایم. آرزو می کنم در پناه پروردگار یکتا موفق و پایدار باشید."

لوح تقدیر پورشمس توسط دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم به وی اهدا شد.

آمنه پورشمس از پرسنل خدوم و پرتلاش بیمارستان توحید جم وابسته به ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر است که هم اکنون در کسوت سوپروایزر بخش عفونی بیمارستان توحید در حال خدمت است.

 

لوح آمنه پور شمس

 
۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۱
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید