سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰

اخبار

ارائه خدمات متنوع درمانی در کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم

مسئول کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم گفت: کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم در 2 شیفت صبح و عصر به جز روزهای جمعه به بیماران خدمات ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ قمر قلی خانی با بیان اینکه از سال 98 و با جذب 2 فیزیوتراپیست در کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم، تاخیر در ارائه نوبت های درمانی به بیماران به ندرت باتوجه به شرایط بیمار ( نوع بیماری , نوع جراحی , شرایط کاری بیمار مانند اقماری بودن و ... )رخ می دهد تصریح کرد: برای افزایش رضایت بیماران و خدمات دهی بهتر، برنامه ریزی شده تا بیماران بتوانند نوبت های رزرو شده را در حین مراحل درمان تغییر دهند.

خانم قلی خانی گفت : جهت افزایش رضایت بیمار , امکان تغییر ساعت حضور بیمار با تغییر نوبت کاری در اواسط جلسات امکانپذیر است.

وی با تشریح خدمات درمانی به بیماران سرپایی و بستری اظهار داشت: بیماران سرپایی به بیماران درد، جراحی شده (نورولوژیک، ارتوپدیک و ...)،مبتلایان به بیماری های مزمن و فرسوده کننده (روماتولوژیک، نورولوژیک و ...) تقسیم می شوند که این بیماران حداقل یک دوره ده جلسه دربخش حضور دارند و باتوجه به مشکل بیمار، هرجلسه حداقل یک ساعت طول می کشد.

قلی خانی اضافه کرد: بیماران بستری در تمام بخش های بیمارستان تحت فیزیوتراپی تنفسی (فیزیوتراپی قفسه سینه ) قرار گرفته و درصورت تجویز پزشک، تمرین درمانی(حرکت درمانی) نیز انجام می شود.

مسؤل کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان توحید جم عناوین کلی تکنیک ها و خدمات ارائه شده در کلینیک فیزیوتراپی، شامل الکتروتراپی و تمرین درمانی را برشمرد و گفت: استفاده از چند دستگاه با جریان های الکتریکی متفاوت، انجام حرکات و تکنیک های تخصصی درمانی برای بیمار توسط فیزیوتراپیست، آموزش تمرین های درمانی به بیمار و نظارت بر نحوه انجام صحیح آنها، استفاده از سالن تمرین درمانی با وسایل متفاوت و نسبتا متنوع , جهت افزایش دامنه حرکتی و تقویت عضلانی از جمله خدمات و تکنیک های ارائه شده در کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان توحید است.

 

فیزیوتراپی

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۷۴۹

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۴۰۱/۰۲/۰۱
5
0
0

عالی. ممنونم از زحمات شما پرسنل خدمتگزار


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید