سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۰۲
 

اخبار

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر: خدمت به بیماران را افتخار و رسالت بزرگ خود می دانیم/ راه اندازی ICU و NICU(مراقبت های ویژه بزرگسالان و نوزادان) در بیمارستان توحید جم

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: خدمت به مردم و‌ کارکنان صنعت نفت را رسالت و افتخاری بزرگ برای خود و‌مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت می دانیم.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در نشست مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با مسئولان محلی در شهرستان جم اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در بحران کرونا از جان مایه گذاشتند و در عرصه واکسناسیون با همکاری وزارت بهداشت و مسئولان محلی، توانستیم گام های بزرگی برداریم.
 
وی با اشاره به نقش و جایگاه بیمارستان توحید جم در ارائه خدمات درمانی در جنوب خاطرنشان کرد: هم اکنون بیمارستان توحید جم به ۱۵۰ هزار نفر از مردم و کارکنان صنعت خدمات ارائه می کند در حالی که زیرساخت اولیه آن، پاسخگوی ارائه خدمات به ۱۵ هزار نفر بوده است.
 
دکتر گران پی اضافه کرد: برای خدمات رسانی بهتر به جمعیت بزرگ ذی نفعان، توسعه بیمارستان تپحید جم طی سال ها در دستور کار قرار گرفت و امروز خوشحالیم که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و پروژه های مهمی هم در حال انجام است.
 
وی راه اندازی بخش های ICU و NICU(مراقبت های ویژه بزرگسالان و نوزادان) و‌ نیز خرید دستگاه سی تی اسکن و آغاز عملیات اجرایی ساختمان این مرکز تصویر برداری را حاصل حمایت مجموعه وزارت نفت، مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همدلی و همگامی مسئولان شهرستان جم دانست و خاطر نشان کرد: راه اندازی این دو بخش و تجهیز بیمارستان به سی تی اسکن از دغدغه های جدی مردم، مسئولان و‌کارکنان صنعت نفت بود که خوشبختانه گام اول آن اجرایی شد و با تکمیل پروژه توسعه بیمارستان، این خدمات نیز گسترده تر و مطلوب تر خواهد شد.
 
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با تقدیر از نگاه مثبت مسئولان محلی و وزارت نفت به مقوله درمان و ارتقای خدمات درمانی اظهار امیدواری کرد با همراهی همه جانبه، شاهد توسعه روزافزون خدمات درمانی در سطح صنعت و محیط پیرامون باشیم.

 

جلسه با مسئولین شهرستان جم 5
جلسه با مسئولین شهرستان جم 3

جلسه با مسئولین شهرستان جم 16

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید