سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۵

اخبار

بخش ICU و NICU بیمارستان توحید جم افتتاح شد.

بخش ICU و NICU بیمارستان توحید جم با حضور دکتر سید مهدی هاشمی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،سید حسن عباسی مشاور اجتماعی مدیرعامل و رییس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز ،سید محمد احمدپور فرماندار شهرستان جم،حجت السلام و المسلمین حاج اقا محمدی امام‌جمعه ،رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان جم و مهندس محمدی مدیر اجرایی شهرک مسکونی پارس جم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، دکتر سعید گران پی رییس بهداشت ودرمان بوشهر با اشاره به افتتاح بخش ای سی یو و ان ای سی یو بیمارستان توحید جم گفت؛در دوران شیوع کرونا، نسبت به گذشته نیاز به تخت‌ ویژه ICU برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز احساس می‌شد.

دکتر گران پی خاطرنشان کرد: این بخش با  اخذ مجوز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات مراقبت های ویژه بزرگسالان و نوزادان ارائه خواهد شد.

وی گفت ؛ در بخشهای ویژه بزرگسالان و نوزادان از مجرب ترین کارکنان که دوره ی تخصصی مورد نیاز را گذرانده اند استفاده شده است. با توجه به کمبود قابل توجه تخت های مراقبت های ویژهدر سطح کشور، فراهم شدن ارائه خدمات در این حوزه گام بزرگی در توسعه خدمات تخصصی پزشکی و ارائه خدمات به بیماران خواهد بود.

لازم به ذکر است کمبود تخت های مراقبت ویژه در سطح استان و همچنین استانهای همجوار و همچنین فاصله جغرافیایی از این مراکز چالش های جدی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند به این خدمات که غالبا بد حال می باشند ایجاد کرده بود که به لطف الهی و حمایت های ستادی سازمان بهداشت و درمان با آغاز به کار این بخش در بیمارستان توحید جم مقدار قابل توجهی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی افزود: بخش آی سی یو بیمارستان توحید جم، با ۳ تخت فعال، و فضایی مناسب برای رفاه حال بیماران مراجعه کننده به این بخش، راه اندازی شد

گفتنی است در این بخش ۳ دستگاه ونتیلاتور و ۳ دستگاه مانیتور ثابت و 3 دستگاه مانیتور پرتابل توسط سازمان بهداشت و‌درمان صنعت نفت تامین هزینه شده است.

 

افتتاحیه ای سی یو  1

افتتاحیه ای سی یو  2

افتتاحیه ای سی یو  3

افتتاحیه ای سی یو  5

 

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۰۸
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید