سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۲۲

اخبار

تقدیر از خدمات 35 ساله نیروی حراست بیمارستان توحید جم/ "مدیری" با خوشنامی بازنشسته شد

در مراسمی با حضور دکتر سعید گران پی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و جمعی از مسئولان این ستاد و بیمارستان توحید جم، از خدمات و تلاش های 35 ساله احمد مدیری در کسوت نیروی حراست بیمارستان توحید تقدیر شد.
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در این مراسم با آرزوی سلامتی و شادی برای نیروی حراست بیمارستان توحید جم در دوران بازنشستگی، احمد مدیری را از نیروهای خوشنام بیمارستان توحید جم دانست و تصریح کرد: چه آرزوی خوبی است که بازنشستگی همه ما، مانند آقای مدیری، قرین همدلی و خوشنامی باشد و بتوانیم در پایان خدمت، نامی نیک از خود به جای بگذاریم.
دکتر سعید گران پی با مهم بر شمردن نقش حراست در تسهیل خدمات رسانی به مردم افزود: برنامه ریزی هایی برای ارتقای شرایط شغلی نیروهای حراست ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر انجام شده تا بتوانیم بیش از گذشته قدردان این عزیزان باشیم.
گفتنی است احمد مدیری نیروی حراست و مسئول حفاظت فیزیکی بیمارستان توحید جم است که پس از 35 سال فعالیت حراستی در مجموعه های مختلف نفت و گاز و بیمارستان توحید جم، بازنشسته شده است.
روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برای آقای احمد مدیری و خانواده گرانقدرشان در ادامه مسیر زندگی، روزهایی بهتر و شادتر از گذشته آرزومند است.

در پایان این مراسم حیدر ابراهیمی به عنوان مسئول حفاظت فیزیکی بیمارستان توحید جم منصوب شد.

 

بازنشستگی احمد مدیری 10
بازنشستگی احمد مدیری 9
بازنشستگی احمد مدیری 8
بازنشستگی احمد مدیری 7
بازنشستگی احمد مدیری 6
بازنشستگی احمد مدیری 5
بازنشستگی احمد مدیری 4
بازنشستگی احمد مدیری 3

بازنشستگی احمد مدیری 2
بازنشستگی احمد مدیری 1

 حیدر ابراهیمی

۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۲۸
تعداد بازدید : ۴۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید