سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۱۲

اخبار

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، سخنران ششمین کنگره ملی سلامت مردان

ششمین کنگره سلامت مردان با موضوع "سلامت مردان در دوران پساکرونا" به همت مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به نقل از مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری، ششمین کنگره سلامت مردان با موضوع «سلامت مردان در دوران پساکرونا» با محورهای سلامت روان، سواد سلامت، کرونا، تروما و حوادث همزمان با هفته سلامت مردان از ۳ اسفندماه تا ۶ اسفندماه با حضور اساتید و سیاستگذاران برگزار می شود.
سواد سلامت جنسی مردان، نقش سواد سلامت روان و خودمراقبتی در مردان، تاثیر پاندمی بر سلامت روان مردان، اضطراب و مشکلات خلقی، جنبه های روانی و اجتماعی مشکلات زناشویی،پاندمی و رفتارهای پرخطر نوجوانان، مصادیق خشونت در دوران کرونا و پساکرونا، تروما، تصادفات و طراحی های پیشگیری و مراقبت آنها از جمله موضوعاتی است که در این کنگره مطرح می شود.
 
 گفتنی است در این کنگره اساتید و اعضای هیات علمی و سیاستگذاران این حوزه،  پیرامون موضوع به بحث و تبادل نظر می پردازند که نام دکتر سعید گران پی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز در لیست مدعوین و سخنرانان ششمین کنگره ملی سلامت مردان دیده می شود.

سخنران ششمین کنگره ملی سلامت مردان

سلامت روان

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید