سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵

اخبار

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر:

طرح ترافیکی بیمارستان جم در دستور اجراست/سی تی اسکن جم در حال نصب

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: بیمارستان توحید جم تنها بیمارستان کشور است که محوطه آن تا ورودی اورژانس به پارکینگ خودروهای مراجعان تبدیل شده و مخاطرات جدی هم به همراه داشته است.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در نشست با جمعی از خانواده های کارکنان صنعت نفت در شهرستان جم اضافه کرد: طرحی ویژه برای ساماندهی پارکینگ بیمارستان توحید جم در حال نهایی شدن است که با اجرایی شدن آن، محوطه داخلی بیمارستان برای خدمات رسانی بهتر به بیماران، ایمن خواهد شد.
وی با تقدیر از همرهی شرکت های مستقر در منطقه برای توسعه خدمات درمانی بیمارستان جم گفت: شرکت های نفت و گاز همکاری خوبی با ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر دارند اما برای رسیدن به نقطه مطلوب، لازم است همه مسئولان و مدیران عامل شرکت های منطقه، ورود و حمایت موثرتری داشته باشند تا بتوانیم خدمات با کیفیت تر و بهتری را به بیماران ارائه کنیم.
دکتر گران پی افزود: یکی از دغدغه های همکاران و خانواده های نفت، موضوع آمبولانس هوایی است که در این خصوص اقدامات اولیه ای انجام شده و تفاهم سه جانبه ای میان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت نفت و گاز پارس و ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر منعقد شده تا از ظرفیت هلیکوپترهای این شرکت برای خدمات اورژانسی استفاده شود.
وی همچنین از راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان توحید جم خریداری و در حال آماده سازی محل نصب می باشد که با نصب این دستگاه، خدمات ارزان و با کیفیت عکسبرداری برای بیماران ارائه خواهد شد.

 

 

پرسش و پاسخ دکتر گران پی 8

پرسش و پاسخ دکتر گران پی 9
پرسش و پاسخ دکتر گران پی 6
پرسش و پاسخ دکتر گران پی 5

پرسش و پاسخ دکتر گران پی 3
پرسش و پاسخ دکتر گران پی 2

۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید