سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۹

اخبار

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر: پیگیر حذف دفترچه های بیمه نفت هستیم/نوبت دهی اینترنتی و نرم افزار همراه سلامت نفت، در دست راه اندازی

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: برای تسهیل خدمات دهی به مراجعان در حال پیگیری برای حذف دفترچه های کاغذی بیمه نفت هستیم تا همزمان با بیمه تامین اجتماعی بتوانیم طرح بدون کاغذ را در بیمارستان های نفت بوشهر اجرایی کنیم.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی در نشست با جمعی از خانواده های کارکنان صنعت نفت در شهرستان جم اظهار داشت: افتخار می کنیم که در عرصه سلامت در خدمت کارکنان و خانواده های صنعت نفت و مردم شریف هستیم و امیدواریم بتوانیم خادمان شایسته ای برای مراجعان و بیماران عزیز باشیم.
وی با تقدیر از تلاش های ویژه مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر گفت: طی دو سال شیوع شدید ویروس کرونا، شاهد تلاش های فراوان و طاقت فرسای عزیزانم در بیمارستان ها و مراکز درمانی بودم که جا دارد از همه این عزیزان و همچنین همکارانم در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر جانانه تشکر کنم.
دکتر گران پی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه تسهیل خدمات درمانی اظهار داشت: یکی از چالش های بیمارستانی به ویژه در بیمارستان توحید جم موضوع نوبت دهی هاست که گلایه های زیادی را هم به همراه داشته است. 
وی اضافه کرد: در همین راستا همکارانم در ستاد، در حال کار بر روی راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی هستند که بتواند در کاهش وقت و هزینه کارکنان مفید واقع شود.زیرساخت هایی نیاز است که لازم است با رعایت الزامات مقابله با حملات سایبری و ... اجرایی شود که امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر این مهم را به سرانجام برسانیم.
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از طراحی اپلیکیشن "همراه سلامت نفت" ویژه خانواده های صنعت نفت خبر داد و افزود: راه اندازی این اپ در حال انجام است که با اتمام طرح، برخی خدمات چون ویزیت آنلاین، مشاوره و ارتباط با پزشک در این نرم افزار قابل دسترسی خواهد بود.
دکتر سعید گران پی در پاسخ به تقاضای خانواده در خصوص حذف دفترچه های کاغذی از بیمارستان توحید جم هم تصریح کرد: بیمارستان توحید جم از معدود بیمارستان های صنعت نفت است که به تمامی بیمه های درمانی خدمات ارائه می کند و حذف دفترچه های کاغذی باید به صورت همزمان با سایر بیمه ها انجام شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون سازمان تامین اجتماعی طرح حذف دفترچه ها را آغاز کرده اما به نظر می رسد اجرایی شدن کامل طرح تا سال آینده زمان خواهد برد. در ستاد بهداشت و درمان نفت بوشهر هم اقدامات لازم را شروع کرده ایم تا بتوانیم طرح "بدون کاغذ" را در بیمارستان های صنعت نفت بوشهر هم اجرا کنیم. اجرای طرح نیازمند اماده سازی برخی زیرساخت ها و هماهنگی هایی است که توسط همکارانم در حال انجام است.

 


پرسش و پاسخ دکتر گران پی 7

۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۲۲
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۵۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید