سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۰۹
 

اخبار

رئیس بیمارستان توحید جم:

معضل ترافیکی بیمارستان توحید رفع می شود

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: در راستای خدمات دهی ایمن و مطلوب به مراجعان و بیماران، ساماندهی وضعیت ترافیکی محوطه بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر فرهاد باقری در حاشیه نشست ویژه ساماندهی وضعیت ترافیکی بیمارستان توحید جم که به ریاست دکتر سعید گران پی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، سعید محمدی مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم و یزدان شهیدزاده نماینده HSE مجتمع مسکونی پارس جم برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه وضعیت ترافیکی بیمارستان و پارک خودروها در محوطه بیمارستان به ویژه ورودی اورژانس به گونه ای است که بعضا به دلیل قفل شدن ترافیک، جان بیماران به مخاطره می افتد.
وی تصریح کرد: محوطه اطراف بیمارستان به ویژه اورژانس باید ایمن و بدون خودرو باشد تا خدای ناکرده در روند خدمات دهی به بیماران خللی ایجاد نشود.
دکتر باقری اضافه کرد: وضعیت ترافیکی بیمارستان از دغدغه های جدی است که موضوع ساماندهی با موافقت فرماندار شهرستان در دستور کار ساماندهی قرار گرفت.
رئیس بیمارستان توحید جم اضافه کرد: در جلسه هماهنگی انجام شده، دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت برای ساماندهی و اختصاص پارکینگ ایمن و مطلوب تعریف شده که تلاش خواهیم کرد با همراهی شهروندان عزیز، شرایط مطلوب تری را برای خدمات دهی به بیماران و مراجعان فراهم کنیم.

 

معضل ترافیکی بیمارستان توحید 6

معضل ترافیکی بیمارستان توحید-2

معضل ترافیکی بیمارستان توحید 1

معضل ترافیکی بیمارستان توحید 2

معضل ترافیکی بیمارستان توحید 7
معضل ترافیکی بیمارستان توحید 3

۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۶۸۳

نظرات بینندگان

59974
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
0
0

پارک روبروی بیمارستان جای مناسبی برای پارکینگ هست


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید