سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۳
 

اخبار

تقدیم منشور سلامت به نیروهای بدو استخدام صنعت نفت در بوشهر

رئیس طب صنعتی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از تهیه و تقدیم منشور سلامت صنعت نفت به نیروهای بدو استخدام صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر ایرج جامه بزرگی با اعلام این خبر گفت: در سال جاری شرایط برای تبدیل وضعیت و ارتقای نیروهای صنعت نفت فراهم شده و انجام معاینات بدو استخدام، قسمتی از فرایند ورود به خانواده بزرگ صنعت نفت است.
جامه بزرگی تصریح کرد: با تمام پیشرفت های تکنولوژی در دنیا، هنوز نیروی انسانی بالاترین سرمایه صنعت محسوب می شود و مسئولیت حفظ و صیانت از سلامت کارکنان صنعت نفت با بهداشت و درمان صنعت نفت است و ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان این افتخار را دارد که مسئولیت خطیر حفظ و مراقبت از ارزشمندترین سرمایه صنعت نفت در پایتخت اقتصادی -انرژی کشور را بعهده دارد. 
دکتر جامه بزرگی افزود: در نظام سلامت نوین نقش مشارکت افراد در حفظ سلامت و‌ تندرستی خود اهمیت فراوانی دارد و با فرهنگ سازی و ارتقا سواد سلامت کارکنان در ابعاد سلامت جسم و روان، زمینه مناسب ارائه خدمات بهداشتی درمانی مفید، موثر و استاندارد به خانواده بزرگ تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان ایجاد می گردد.
رئیس طب صنعتی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطر نشان کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت، بعد از اینکه معاینات به پایان رسید و نیروها تاییدیه سلامت گرفتند متنی با عنوان منشور سلامت صنعت نفت با امضای رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تهیه و به منایع انسانی صنایع ارسال تا به نیروهای بدو استخدام تقدیم شود.
دکتر جامه بزرگی اضافه کرد: در این منشور، پیامی از دکتر سعید گران پی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در خصوص اهمیت سلامت و بهداشت در عرصه تولید و حصول اهداف سازمانی گنجانده شده است.
وی افزود: در منشور سلامت کارکنان به نقش کارکنان در خودمراقبتی و مشارکت فعال برای تضمین سلامت در طول دوره کاری تاکید شده و نقش سواد سلامت مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

لوح استخدام

 

 

 

 

۴ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید