سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۴

اخبار

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر:

ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت، با جدیت ادامه می یابد

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنت نفت بوشهر در سمینار ارتقای سلامت روان کارکنان منطقه پارس جنوبی گفت: در راستای ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت، همکاری و تعامل ستاد بهداشت و درمان نفت با واحدهای HSE و مددکاری منطقه پارس افزایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی با تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت افزود: خوشبختانه توجه جامعه به سمت ارتقای سواد سلامت روان رو به افزایش است و استقبال خوبی از سمینارهای برگزار شده توسط کارکنان انجام شده که قطعا با پیگیری واحد طب صنعتی ستاد، این برنامه ها بیشتر در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس طب صنعتی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز با اشاره به برگزاری دو سمینار ویژه جهت ارتقای سواد سلامت روان  در منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: استقبال بسیار خوبی از سوی مدیریت و پرسنل شرکت های مستقر در منطقه از سمینارها انجام شده که تلاش داریم این برنامه ها با حمایت رئیس ستاد بهداشت و درمان نفت بوشهر روز به روز افزایش یابد.
دکتر ایرج جامه بزرگی با اعلام این خبر گفت: در هفته گذشته و به همت واحد طب صنعتی و HSE  ستاد بهداشت و درمان نفت استان بوشهر دو سمینار آموزشی در جهت ارتقای سواد سلامت روان و ترویج خود مراقبتى و دیگر مراقبتی با حضور مسئولین واحدها و کارکنان مجتمع هاى پتروشیمی زاگرس و پارس درمنطقه پارس جنوبی برگزار شد .
دکتر جامه بزرگى در این سمینار با تاکید بر اینکه ارائه خدمات سلامت روان به کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنها بخشی از  رسالت و وظایف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مى باشد افزود: با توجه به  نقش سلامت روان در افزایش کارایی و عملکرد کارکنان از سال 2021 مداخلات حوزه سلامت روان در  واحد های کاری و محیط کار به عنوان استاندارد مستقلی در ایزو بین المللى ٤٥٠٠٣ مطرح شده است.
در این نشست دکتر حاجبی استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سخنران جلسه، مباحثى پیرامون اهمیت سواد سلامت روان، خودمراقبتى و همچنین دیگر مراقبتی را با تاکید بر مسئولیت اجتماعی در محیط های کاری تشریح کرد.

 

ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت 4
ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت 3
ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت 2
ارتقای سواد سلامت روان کارکنان صنعت 1

۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۴۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید