سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۳۴

اخبار

رئیس ستاد بهداشت و درمان نفت:

ایثار و تفکر بسیجی مانع تعطیلی واحدهای صنعتی نفت شد/کادر درمان در بحران کرونا، عاشقانه جنگیدند

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با بیان اینکه کادر درمان در بحران کرونا، عاشقانه جنگیدند گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در صنعت نفت تا مرز تعطیلی برخی از واحدها پیش رفتیم اما با از خود گذشتگی و تفکر بسیجی و جهادی کادر صنعت نفت، اجازه تعطیلی هیچ واحدی داده نشد.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، سعید گران پی در آئین تقدیر از پرستاران و مدافعان سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی، با بیان اینکه بسیجی از خودش می‌گذرد اما از خدا نمی‌گذرد، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و در حالی که افراد هر لحظه با وسواس مشغول شستن دست‌ها با الکل بودند، پرسنل بهداشت و درمان باید از بیماران کرونایی مراقبت می‌کردند و این معنای والای از خود گذشتن و برای رضای خدا کار کردن بود.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در صنعت نفت تا مرز تعطیلی برخی از واحدها پیش رفتیم اما با از خود گذشتگی و تفکر بسیجی و جهادی کادر صنعت نفت، اجازه تعطیلی هیچ واحدی داده نشد و اکنون حدود 150 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش صنعت نفت هستند.
سجاد شیخیانی، جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) عسلویه اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان برای سرنگونی و تضعیف جمهوری اسلامی شروع شد و تا به امروز این توطئه ادامه دارد.
وی گفت: دوران دفاع مقدس حدود چهار هزار کادر درمان به شهادت رسیدند و از ابتدای کرونا تاکنون بیش از 300 نفر از کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) عسلویه تصریح کرد: تلاش سفید پوشان عرصه بهداشت و درمان و سفید پوشان صنعت نفت از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز پا به پای هم بدون وقفه ادامه دارد و لحظه‌ای از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکرده‌اند.
گفتنی است به همت حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم تقدیر از مدافعان سلامت مجمتع گاز پارس جنوبی با حضور خانواده زهرا عبدالهی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت استان بوشهر برگزار شد.

 

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۴۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید