سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۰

اخبار

برگزاری دوره آموزش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

مدیر پشتیبانی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: با حضور کارشناس رسمی اداره صنعت،معدن و تجارت، دوره آموزش استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ویژه کارکنان حوزه مالی و پشتیبانی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در محل مرکز آموزش شهید بهشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ مجید نیکخواه اظهار داشت: این سامانه کمک می‌کند تا تمام معاملات دولتی و تدارکات به ‌صورت الکترونیک درج شود و مواردی مانند مناقصات، مزایدات و خریدهای جزئی سازمانی در یک سامانه الکترونیکی ثبت شود.
وی تصریح کرد: شفافیت، اولین ارمغان استفاده از این سامانه در سیستم اداری کشور است که موجب می‌شود تأمین‌کنندگان کالاهای تدارکاتی و مشارکت‌کنندگان در مناقصات و مزایدات دولتی بدون واسطه انسانی تمام جزئیات فعالیت خود را در سامانه ثبت کنند و از رعایت عدالت در این معاملات و واگذاری‌ها به بخش خصوصی اطمینان داشته باشد.
نیکخواه اضافه کرد: از آنجا که قرار است همه دستگاه‌های حاکمیتی نیازهای خود را از کالاهای ایرانی تأمین کنند، حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از استفاده از کالای قاچاق در کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی از دیگر مزایای استفاده از این سامانه است.
مدیر پشتیبانی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اینکه تمام تراکنش‌ها در سامانه ستاد ثبت می‌شود نهادهای نظارتی مانند سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای مشاور می‌توانند تمام موارد را به‌صورت آنلاین بررسی و رسیدگی کند که همین امر نقش مهمی در شفاف سازی مالی و مقابله با تخلفات احتمالی دارد.

 

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  3
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  2
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  1

۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۴۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید