سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۵

اخبار

بازگشت به زندگی پس از ۴۵ دقیقه در بیمارستان توحید جم

رئیس اورژانس بیمارستان توحید جم گفت: بیمار ۶۱ ساله پس از ۴۵ دقیقه عملیات احیاء قلبی تنفسی موفق در اورژانس بیمارستان توحید به زندگی بازگشت.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ بهروز حیدری مطلق با بیان این خبر اظهار داشت: خانمی۶۱ ساله در ساعت ۷صبح  با درد قفسه سینه به تریاژ اورژانس مراجعه کرده و بلافاصله به اورژانس هدایت شده و تحت درمان قرار می گیرد. 
وی اضافه کرد: بیمار چند دقیقه بعد از شروع درمان، ناگهان دچار ایست قلبی تنفسی شده که بصورت فوری با هدایت و هماهنگی متخصص طب اورژانس و پرسنل بخش اورژانس به اتاق احیاء قلبی تنفسی منتقل و عملیات CPR شروع شد. 
حیدری مطلق با بیان اینکه بیمار پس از ۴۵ دقیقه احیا، به زندگی بازگشت تصریح کرد: بیمار پس از احیا، به دستگاه ونتیلاتور وصل و چند روز بعد از انتقال به سی سی یو بعد از جدا شدن از دستگاه ونتیلاتور با حال عمومی خوب جهت آنژیوگرافی با آمبولانس مجهز و اسکورت طبی به بیمارستان قلب بوشهر اعزام شد. 
رئیس اورژانس بیمارستان توحید جم از زحمات و تلاش های پزشکان و پرسنل حاضر در عملیات احیا بیمار تقدیر کرد و گفت: همدلی و انسان دوستی همه عزیزان، سبب بازگشت یک انسان به زندگی شد.

پرسنل حاضر در عملیات احیاء:
 
(متخصص طب اورژانس) دکتر الهام زاهدی 
(متخصص طب اورژانس) دکتر کیوان ناصح 
(متخصص قلب و عروق) دکتر فرحات جنان 
(سوپروایزر) محمد حسین اسماعیلی - جواد اکبری 
(پرسنل پرستاری) داریوش عبدالهی - حسن رضایی - امین اله جعفری - حمید احمدی - علی محبی - پریوش حیاتی - محبوبه روشن - بهاره کیوانی
(پرسنل کارشناس بیهوشی) کوثر رفیعی پور - ناهید ایزدپناه
۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۵
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۸۴۶

نظرات بینندگان

علی رمضانی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
0
0

درود بر پرسنل زحمتکش وایثارگر اورژانس

مهدی ن
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
5
0
0

دست مریزاد که سایه ی مادری را بر سر خانواده اش نگاه داشتید. خداوند نعمتش را بر شما تمام گردانَد. همیشه خوش خبر باشید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید