سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵
 

اخبار

انتقال مصدوم دچار سوختگی شدید با آمبولانس در مسجد سلیمان

آمبولانس های بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان در پی آتش سوزی در انبار ترابری شرکت نفت به سرعت اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت در پی انتشار خبر  آتش‌سوزی در انبار «ترابری» و حمل کارمند مصدوم با 80 درصد سوختگی  با «وانت» به بیمارستان ، دکتر عزیزدوست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان در پاسخ به انتشار این خبر   توسط  رسانه های بومی و نفتی  گفت : به محض دریافت خبر انفجار و آتش سوزی در انبار ترابری شرکت نفت،  بلافاصله یک دستگاه آمبولانس تیپ B مجهز و دو دستگاه آمبولانس دیگر از دو مسیر با توجه به پیش بینی ترافیک در مسیر اصلی  به محل اعزام شد.

وی افزود:  بین مسیر همکاران امدادرسان، با انتقال غیراصولی بیمار از محل حادثه با وانت به بیمارستان مواجه شدند و با اعتراض به این موضوع،  بیمار را با آمبولانس مجهز تیپ B به بیمارستان منتقل کردند .

رییس بهداشت و درمان مسجد سلیمان اضافه کرد : با توجه به‌ شرایط بیمار و درصد سوختگی با پرسنل هوانیروز برای انتقال هوایی بیمار هماهنگ شد ولی شرایط جوی و وزش باد امکان حمل مصدوم با هلیکوپتر را میسر نساخت.

دکتر عزیز دوست ادامه داد: بیمار پس از اینتوبه شدن و فراهم نمودن شرایط استیبل به همراه یک نفر پزشک، تکنسین بیهوشی و پرستار  با آمبولانس مجهز تیپ B به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شد.

دکتر عزیزی دوست با اشاره به انتشار عکس های حادثه گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای رسالت خود، در اسرع وقت نسبت به ارسال آمبولانس واقدامات درمانی لازم و انتقال بیمار به مرکز درمانی مجهزتر اقدام نموده است و جا دارد از همکارانم که در شرایط بحرانی آموزش های لازم را دیده و در اسرع وقت اقدام می نمایند تشکر نمایم.

گفتنی است که پیرو اولین سفر دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان به مسجد سلیمان در آذرماه سال گذشته اولین آمبولانس مجهز تیپ B به مسجد سلیمان اختصاص داده شد.

۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۱
تعداد بازدید : ۸,۸۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید