سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۱۳

اخبار

اعزام ٥ تیم بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم به مناطق محروم شهرستان جم طی سال گذشته

مسئول بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از اعزام ٥ تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان جم طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, داریوش علیزاده با اشاره به برنامه های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم اظهار داشت : بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم هر ساله با اعزام پزشکان عمومی و متخصص به مناطق محروم و با هدف خدمت رسانی گام های مثبتی را در راستای سلامت بر می دارد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تصریح کرد: سال گذشته حدود 5 تیم به مناطق محروم شهرستان جم و ریز انجام شد و سال جاری نیز با اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم کوهچر و چرموک نخستین اعزام فصلی جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم در سال 96 رقم خورد.
وی در ادامه عنوان کرد: «در سال گذشته تیم بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم به روستاهای  حسین آباد , کوهچر ,تنگمان وجمال آباد و شهر ریز جهت ارائه خدمات به بیماران نیازمند اعزام شدند و همچنین اعزام پزشک و پرستار در مراسم پیاده روی اربعین امام حسین (ع) انجام شد ».‏
وی اضافه کرد: با اعزام تیم های تخصصی برخی بیماران نیازمند شناسایی در صورت نیاز به مراکز تخصصی  معرفی و تحت درمان قرار می گیرند.

وی اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را یک کار ارزشی و بسیجی توصیف و از همه پزشکان شرکت کننده در این اعزام های داوطلبانه در راستای خدمت به مردم محروم جامعه تقدیر کرد.
وی یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم در سال جاری مانند سال های گذشته آماده ارائه خدمات به مناطق محروم در جهت بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است.

ویزیت رایگان 2
ویزیت رایگان 1


ویزیت رایگان 4
ویزیت رایگان 3  

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۰۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید