سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۰

اخبار

سفر دو روزه مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به استان بوشهر

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سفری دو روزه صبح پنج شنبه، به استان بوشهر سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان نفت بوشهر؛ دکتر هاشمی در این سفر ضمن دیدار با جمعی از مدیران محلی و نفت و پتروشیمی از مراکز درمانی و واکسیناسیون کرونا در شهرستان های عسلویه و جم بازدید کرد. 
سید مهدی هاشمی در بدو ورود به عسلویه که با استقبال دکتر سعید گران پی رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و دکتر منصور میرزاکوچکی نماینده تام الاختیار مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت در امور مرتبط با اپیدمی کرونا در بوشهر، فارس و هرمزگان همراه بود با حضور در مرکز واکسیناسیون شرکت های پتروشیمی منطقه و مجتمع گاز پارس جنوبی، از نزدیک روند واکسیناسیون کارکنان صنعت در عسلویه را مورد ارزیابی قرار داد. 
دکتر هاشمی در این بازدید با تقدیر از تلاش شبانه روزی پرسنل بهداشتی صنعت نفت، همکاری مدیران شرکت های پتروشیمی و نفت و گاز در استقرار مراکز واکسیناسیون در منطقه عسلویه را مثبت و سازنده دانست. 
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سپس با حضور در محل پتروشیمی پارس با مدیر عامل این شرکت و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس دیدار کرد.
مهندس مسعود حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در این دیدار با تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریت و کادر بهداشتی درمانی صنعت نفت به تشریح اقدامات و عملکرد این شورا در کمک به تامین تجهیزات درمانی مراکز درمانی و نیز مقابله با کرونا در استان بوشهر پرداخت. 
دکتر سید مهدی هاشمی نیز با ارزشمند توصیف کردن اقدامات شرکت های پتروشیمی و شورای راهبردی پتروشیمی ها در ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی به کارکنان و محیط پیرامون بر گسترش همکاری های دوجانبه در رفع نیازهای مراکز درمانی تاکید کرد. 
دکتر هاشمی و هیات همراه سپس با حضور در بیمارستان توحید جم، مخزن ۳۰ تنی اکسیژن این بیمارستان را به بهره برداری رساند. این مخزن در راستای تامین پایدار اکسیژن بیمارستان با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان بهداشت و درمان نفت اجرایی شده است. 
سید مهدی هاشمی در حاشیه این آیین از همکاری مسئولان شهرستان جم و خیرین در فراهم نمودن مقدمات نصب مخزن تشکر کرد‌. 
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سپس از پروژه توسعه بیمارستان توحید جم بازدید و از پیگیری برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه مهم و حیاتی خبر داد. 
دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر جم از دیگر برنامه های روز اول سفر دکتر هاشمی به جنوب استان بوشهر بود. شهردار و اعضای شورای شهر جم در این دیدار صمیمی، ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه کادر مدیریتی و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت، به طرح اولویت ها و نیازهای درمانی شهرستان جم و بیمارستان توحید جم پرداختند. 
دکتر سید مهدی هاشمی هم با تحسین نگاه مثبت و همدلانه شورا و شهرداری جم به مجموعه بهداشت و درمان نفت، بر عزم سازمان برای ارتقای خدمات درمانی و رفع نیازهای درمانی منطقه تاکید کرد. 
وی با تاکید بر نقش و جایگاه بیمارستان توحید جم در خدمات رسانی به کارکنان صنعت و مردم شهرستان جم و مناطق همجوار، اظهار امیدواری کرد با همکاری دو سویه شاهد رفع نواقص و توسعه بیمارستان باشیم. 
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آخرین برنامه کاری خود و شبانه از پروژه کلینیک درمانگاهی شهرک پردیس جم بازدید کرد. با اجرای این طرح، خدمات کلینیکی به خانواده های ساکن در شهرک پردیس جم با کیفیت بهتر و مطلوب تری ارائه خواهد شد. 
دکتر هاشمی صبح جمعه و در دومین روز سفر به استان بوشهر از روند واکسیناسیون کارکنان کشتی های نفتی بازدید کرد. 
وی در آخرین برنامه سفر خود با حضور در منطقه ویژه اقتصادی، انرژی پارس با مدیر عامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد. اجرا و توسعه طرح های بهداشتی درمانی و ارتقای خدمات و تجهیزات درمانی منطقه محور گفتگوهای دکتر هاشمی با مهندس سخاوت اسدی بود.

 

 
بازدید دکتر هاشمی مرکز واکسیناسیون 11
بازدید دکتر هاشمی مرکز واکسیناسیون 10
بازدید دکتر هاشمی مرکز واکسیناسیون 8

۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰
بهداشت درمان صنعت نفت استان بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید