سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۱

اخبار

تقدیر فرماندار جم از پزشکان و کادر درمان ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و بیمارستان توحید

محمد حسینی فرماندار جم به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی و نایب رییس شورای شهر جم با حضور در دفتر رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، با دکتر سعید گران پی رییس ستاد و دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان دیدار و ضمن تبریک روز پزشک، از تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان ستاد و بیمارستان توحید تقدیر کرد.

محمد حسینی با تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی پزشکان و کادر درمان اظهار داشت: کادر درمان طی دو سال گذشته سختی های زیادی را متحمل شدند که پاداشی بزرگ نزد خداوند دارد.
حسینی با تقدیر از همراهی صنایع مستقر در منطقه در بحران کرونا افزود: شرکت های مستقر در منطقه همکاری بسیار خوبی با ستاد کرونا و حوزه درمان داشته اند و امیدواریم این همکاری ها تداوم یابد.
فرماندار جم از رایزنی برای تامین مالی بکارگیری نیرو در بیمارستان خبر داد و گفت: از هر مسیری که میسر باشد برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر هم در این دیدار با تقدیر از همراهی فرماندار و مسئولان شهرستان با حوزه درمان صنعت نفت خاطر نشان کرد: از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و کارکنان دریغ نخواهیم کرد.
دکتر سعید گران پی اضافه کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی در سطح شهرستان و استان برای مقابله با کرونا وجود دارد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.
رئیس بیمارستان توحید جم هم در این نشست با تشریح وضعیت بیمارستان اظهار داشت: با نگاه مثبت ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بر بحران های دو سال اخیر فائق آمده ایم و باید خود را برای هر شرایطی در آینده آماده کنیم.
دکتر فرهاد باقری همراهی مردم و مسئولان را تنها راهکار شکست ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: امیدواریم همه با رعایت پروتکل ها و تزریق واکسن در مقابل این بیماری ایمن شویم.
فرماندار جم در پایان این نشست به نمایندگی از پزشکان و کادر درمان ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، از دکتر سعید گران پی و دکتر فرهاد باقری با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

 

فرماندار با گران پی 8

 

 

فرماندار با گران پی 13
فرماندار با گران پی 14

۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۰۲
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۷۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید