سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۲

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر:

راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در شرکت های منطقه/ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا به ۲۰۰۰ دز در روز می رسد

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: هم اکنون ۴ مرکز واکسیناسیون کرونا در منطقه پارس جنوبی و شهرستان جم برای خدمات دهی به کارکنان نفت و گاز و پتروشیمی راه اندازی شده که طی روزهای آینده دو مرکز دیگر هم راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر سعید گران پی افزود: هم اکنون ۴ مرکز واکسیناسیون در مجتمع مسکونی پارس جم، شرکت نفت و گاز پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت های پتروشیمی عسلویه فعالیت خود را آغاز کرده اند که با ظرفیت یک هزار و ۶۰۰ دز تزریق روزانه در حال فعالیت اند.
وی خاطر نشان کرد: اولویت اصلی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، تکمیل چرخه واکسیناسیون در شرکت های منطقه در راستای پایداری تولید است و در این راستا دو مرکز دیگر هم برای تسریع در واکسیناسیون راه اندازی می شود که ظرفیت روزانه تزریق واکسن در شرکت های منطقه و مجتمع مسکونی پارس جم به بیش از ۲ هزار دز در روز می رسد.
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با تقدیر از تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل ستاد در خدمات دهی به کارکنان، افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سوی شرکت های منطقه در زمینه تامین نیرو و تجهیزات برای مراکز درمانی و راه اندازی مراکز واکسیناسیون انجام شده که شایسته تقدیر است.
دکتر گران پی اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری خوب مسئولان شهرستان، شرکت های منطقه و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شاهد خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم عزیز در این نقطه استراتژیک و اقتصادی کشور باشیم.

راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در شرکت های منطقه 1
راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در شرکت های منطقه 4
راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در شرکت های منطقه 3
راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در شرکت های منطقه 2

۲۷ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۱۷
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۷۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید