سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۹

اخبار

بازدید رئیس بیمارستان توحید از بخش های مختلف بیمارستان/ دکتر باقری: همه ظرفیت بیمارستان در خدمت مردم است

رئیس بیمارستان توحید گفت: در شرایط بسیار ویژه و بحرانی شیوع کویید 19 در شهرستان جم هستیم و تمام ظرفیت بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران بدون هیچگونه تبعیض و اولویت بندی بکار گرفته شده است.
رئیس بیمارستان توحید جم در راستای بررسی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی از بخش های مختلف این بیمارستان و وضعیت تجهیزات و امکانات درمانی و دارویی بازدید و با بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان توحید جم دیدار و گفتگو کرد. .
به گزارش روابط عمومی ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛ دکتر فرهاد باقری در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی کادر درمان، اداری و پرسنل بیمارستان تاکید کرد: متاسفانه در شرایط بسیار سیاه و بحرانی همه گیری کویید 19 هستیم و باید از تمام توان و ظرفیت برای نجات جان بیماران عزیز از این بیماری استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه میزان مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان و آمار بستری ها به شدت افزایش یافته  که موجب پر شدن ظرفیت تخت های ویژه کرونایی شده است افزود: همه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می کنند سوای اینکه دارای بیمه هستند یا نیستند یا کدام نوع دفترچه را دارا هستند بیمار محسوب می شوند و اولویت اول همه کادر درمان، رسیدگی فوری و بدون قید و شرط به وضعیت بیمار بر اساس شرایط و نیاز درمانی است. 
دکتر باقری خدمت به شهروندان به ویژه بیماران در شرایط کنونی را دارای پاداشی بزرگ نزد خداوند دانست و تصریح کرد: همه اعضای کادر درمان، خدمت به مردم عزیز در این شرایط سخت و تلخ را وظیفه ای الهی، انسانی و اخلاقی می دانند و تا امروز نیز از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی دریغ نکرده و نخواهند کرد.
وی با تقدیر از همراهی مدیریت شهرستان جم به ویژه جناب آقای حسینی فرماندار شهرستان، در رفع کمبودها و نواقص خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همراهی و همدلی خوب در شهرستان توانسته ایم خود را برای روزهای سخت کرونایی آماده کنیم و امیدواریم در ادامه مسیر نیز مردم و مسئولان با حمایت خود از حوزه درمان، یاریگر کادر درمان برای خدمات رسانی حداکثری باشند.
رئیس بیمارستان توحید جم اضافه کرد: همه بخش های بیمارستان باید از تمام ظرفیت برای تامین نیازهای بیماران و تسریع در خدمات رسانی بهره بگیرند تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم در این شرایط سخت و بحرانی باشیم..

دیدار دکتر باقری 14
دیدار دکتر باقری 13
دیدار دکتر باقری 12
دیدار دکتر باقری 11
دیدار دکتر باقری 10
دیدار دکتر باقری 9
دیدار دکتر باقری 8
دیدار دکتر باقری 7
دیدار دکتر باقری 6
دیدار دکتر باقری 5
دیدار دکتر باقری 4

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید