سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۳

اخبار

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با کارکنان بیمارستان صنعت نفت خارگ

جلسه ای با حضور رئیس بهداشت و درمان نفت استان بوشهر و پرسنل بیمارستان نفت خارگ جهت بازگویی و حل مشکلات برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، جلسه ای با حضور دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با کارکنان بیمارستان نفت خارک با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر شهید امیری این بیمارستان جهت بررسی و حل مشکلات برگزار گردید.

دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر ضمن خیر مقدم به مسئولین و تقدیر از حضور آنان در جلسه پرسش و پاسخ گفت: اهتمام و دلسوزی همکاران حوزه درمان با وجود مشکلات و چالش ها به خصوص در بحران کرونا در ارائه خدمات مطلوب به مردم قابل تقدیر است.

دکتر گران پی یادآور شد: اینکه کارکنان بیمارستان بدون واسطه مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئولین این بهداشت و درمان مطرح می کنند، به آنان روحیه مضاعف برای خدمت به مردم می دهد و امیدواریم که اینگونه جلسات پرسش و پاسخ در آینده نیز تداوم یابد.

در ادامه نیز پرسنل بخش های مختلف بیمارستان صنعت نفت جزیره خارگ به بیان مشکلات، پیشنهادات مربوط به حوزه کاری خود را با رئیس بهداشت و درمان در میان گذاشتند و دکتر گران پی نیز توضیحات لازم را به آنان ارائه نمودند.

گفتنی است دکتر سعید گران پی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در جلسه ای با حضور دکتر حامد شکوه صارمی رئیس بیمارستان صنعت نفت خارگ و دیگر مسئولین این بیمارستان که در دفتر رئیس بیمارستان برگزار شده بود شرکت کرد و به بحث و بررسی موارد مطرح شده این بیمارستان پرداختند و تصمیمات و راهکارهای لازم در این زمینه اتخاذ گردید.

سپس دکتر گران پی به همراه دکتر ایرج جامعه بزرگی رئیس طب صنعتی و HSE ،دکتر حسین خواجه نصیری رئیس امور دارو و تجهیزات پزشکی ، مجید نیکخواه رئیس خدمات پشتیبانی و دکتر شکوه صارمی رئیس بیمارستان خارگ ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان صنعت نفت خارگ و دیدار با کارکنان از نزدیک در جریان فرایند کاری واحدهای مختلف نیز قرار گرفت.

 

بازدید دکتر گران پی خارگ 5

بازدید دکتر گران پی خارگ 6


بازدی خارگ 3
بازدی خارگ 2
بازدی خارگ 1
بازدید دکتر گران پی خارگ 3
بازدید دکتر گران پی خارگ 1

بازدید دکتر گران پی خارگ 8
بازدید دکتر گران پی خارگ 7
بازدید دکتر گران پی خارگ 4
بازدید دکتر گران پی خارگ 2

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۴۰
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید