سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۶

اخبار

مراسم تکریم و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت در قطب انرژی کشور

دوم خردادماه آیین تکریم و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان ، دکتر سید محمدرضا موالی زاده سرپرست مدیریت عملیات سازمان و مدیران منطقه و مسئولین ستادی و درمانی بهداشت و درمان بوشهر در سالن جلسات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر از تلاش و مجاهدت کادر درمان که در سنگر مبارزه با ویروس کرونا مجاهدت می کنند، تقدیر و تشکر کرد .

وی در ادامه به اهمیت منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و  از خدمات دکتر وحید مالکی در زمان حضور در منطقه تقدیر بعمل آورد و گفت : با توجه به نوع فعالیت های گسترده در این منطقه و حضور کارکنان صنعت نفت اولویت بهداشت و درمان ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به ویژه در حوزه سلامت کار و سلامت روان کارکنان می باشد.
مدیرعامل سازمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کل کشور و تلاش کادر درمان برای پیشگیری و درمان بیماری افزود : کادر درمان با تمام انرژی خود در این مدت ، به جمعیت تحت پوشش خدمات شایسته ای ارائه کرده است .

دکتر هاشمی ادامه داد :  با توجه به نگاه ویژه سازمان به منطقه ویژه ، انتظار داریم همدلی بین صنعت و بهداشت و درمان بیش از گذشته باشد تا منجر به ارائه خدمات  مطلوب و با کیفیت شود.

وی به اهمیت HSE  ، سلامت کار و خانواده اشاره کرد و گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باتوجه به ماهیت خود، درصدد این است تا با راه اندازی مراکز پیش بیمارستانی و سلامت کار و خانواده پیشگیری مقدم بر درمان را در کل صنعت نفت نهادینه کند.

دکتر هاشمی  به تغییر ساختار سازمان اشاره کرد و گفت؛ جهت افزایش بهره وری و ارائه خدمات با کیفیت مستقیم به کارکنان، ساختار سازمان به سمت عملیات تغییر پیدا کرده است و انتصاب مدیر عملیات سازمان برای تقویت این حوزه و حضور پررنگ در مناطق عملیاتی و رفع چالش ها و مشکلات خواهد بود.

در ادامه دکتر وحید مالکی عضو هییت مدیره سازمان و رییس اسبق بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از همکاری تمام کارکنان منطقه تشکر کرد و گفت : حضور من در این منطقه مصادف شد با اپیدمی ویروس کرونا و تمام تلاش ما در این مدت ارائه خدمت با کیفیت بوده و خدا را شاکرم با حضور تیم همدل و همراه توانسته ایم سربلند از این مرحله خارج شویم به نحوی که در جلسات شرکت ملی نفت ایران ، مهندس کرباسیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل از زحمات و خدمات کادر درمان در منطقه ویژه پارس جنوبی تقدیر بعمل آورده است.
وی افزود : همکاری شرکت های منطقه با بهداشت و درمان قابل توجه بوده و خوشبختانه در این مدت هیچ گونه کمبودی در خصوص تجهیزات پزشکی و دارو در منطقه نداشتیم

دکتر سعید گران پی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  از حسن اعتماد و حمایت های مدیرعامل سازمان تقدیر کرد و گفت : ما بدنبال افزایش کیفی و کمی خدمات در منطقه هستیم تا دیگر نیازی به سفر کارکنان یا خانواده ها برای دریافت خدمات تخصصی به دیگر مناطق نباشد .

وی ادامه داد: همکاری شرکت های منطقه با بهداشت و درمان صنعت نفت منجر به افزایش میزان رضایتمندی کارکنان خدوم صنعت نفت خواهد شد.

بهرام دشتی نژاد مشاور مدیر عامل در امور اجرایی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هم ضمن تقدیر از خدمات بهداشت و درمان ، حضور این سازمان را مایه دلگرمی کارکنان و خانواده ها عنوان کرد و گفت :  در مدیریت بحران بیماری کرونا شاهد از خودگذشتگی و جانفشانی تیم درمان با همدلی بودیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم و خدا را شاکریم با حضور بهداشت و درمان در منطقه با توجه به جمعیت کارکنان میزان ابتلا و فوتی ها بالا نبوده و توانسته اند بیماری را به نحو شایسته مدیریت نمایند.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه از زحمات دکتر مالکی تقدیر و با اعلام آمادگی به منظور همکاری های دوجانبه، برای دکتر گران پی در پذیرش مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند

 

 

 

تکریم و معارفه رئیس بهداری بوشهر  15

۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲
تعداد بازدید : ۳۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید