سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۳

اخبار

تشریح نحوه تداوم خدمات آزمایشگاهی در شرایط بحران به صنعت نفت در منطقه عملیاتی خارگ

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با حضور در جمع کارکنان آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان صنعت نفت خارگ در مورد نحوه فعالیت این واحد در شرایط بحرانی نظیر شیوع کرونا، اختلالات تجهیزات، بحرانهای منطقه و .... بحث و گفتگو کردند. کارشناسان آزمایشگاه با بیان مشکلات تخصصی و دغدغه های واحد خود در این مورد با تیم مدیریت منطقه مشورت نمودند.

در این جلسه در مورد نحوه نگهداری تجهیزات، خرید و تعیین نقطه سفارش لوازم مصرفی، رعایت قوانین خرید و مناقصه در شرایط بحرانی، توجه به گزارشات بازرسی و همفکری در اداره ی امور و مسئولیت پذیری کلیه کارکنان گفت و گو صورت گرفت.

در این رابطه تاکید ویژه، بر بهبود رابطه ی میان واحدهای مختلف و حفظ زنجیره ی فرآیندی در منطقه و سازمان بود.
حرف های کارشناسان آزمایشگاه مبنی بر در اختیار بودن ورودی واحد خود نظیر لوازم مصرفی و خدمات نگهداری که در واقع خروجی واحد تدارکات کالای پزشکی است، تاکید کردند و این درخواست گویای همان لزوم حفظ زنجیره ی فرآیندهاست.

در این میان با حضور مسئول تدارکات در جلسه، روش حفظ تداوم خرید و تامین این واحد مورد بحث قرار گرفت. وجود و ایجاد نفر جایگزین در انجام مسئولیتهای مهم و کلیدی یکی از اولویتهای پیشگیری از وقفه در فرآیندهاست.
یکی از مهمترین اقدامات برای رفع این مشکل هم تقسیم کارها بین کلیه نیروهاست. قرار نیست صرفا عده ای معدود بار اجرای کلیه وظایف را به دوش بکشند.

دکتر مالکی  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهرو خارگ دراین جلسه احساس نیاز به تعالی و تلاش همیشگی برای دستیابی به تکامل را رمز بهبود مستمر دانست و از همه ی حضار خواست هیچگاه خود را کامل ندانسته و برای رفع تک تک مشکلات و حل مسئله از پا ننشینند.

وی گفت :باید بگونه ای عمل نماییم که وقتی به گذشته بر می گردیم، احساس خشنودی کنیم.

 

 

جلسه آزمایشگاه خارگ 1

 

جلسه آزمایشگاه خارگ 2

 

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۷:۴۹
تعداد بازدید : ۵۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید