سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۵

اخبار

بخشدار خارگ به صورت ویژه از زحمات تلاشگران عرصه سلامت تقدیر وتشکر نمودند.

جلسه ستاد کنترل همه گیری کرونا در سالن اجتماعات شهید امیری بیمارستان با حضوربخشدار و مسئولین ادارات ذیربط جزیره برگزار شد.

ابتدا دکتر حامد شکوه صارمی رئیس بیمارستان صنعت نفت خارگ ودبیر ستاد مبارزه با کرونای خارگ گزارشی از وضع موجود گسترش بیماری در جزیره را ارائه نمودند و افزایش تعداد موارد مشکوک در این ایام را اعلام نموده و رعایت بیشتر پروتکلها وحتی دستورالعمل‌های مربوط به مناطق قرمز رامتذکر شدند .

دکتر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ مهمترین عامل موفقیت کنترل این همه گیری را همدلی ، هماهنگی و هم افزایی بین بخشی عنوان نمودند.

ابراهیمی ساده انگاری و کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی در سطح جزیره را با توجه به بازدید حضوری که در چند مورد از سطح شهر داشتند خطرناک توصیف کردند. و همچنین کنترل شدید رعایت دستورالعملهای مربوط به شهرهای قرمز در جزیره خارگ را الزامی و تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه داشته باشد.

وی افزود:کنترل ورودیها به جزیره می بایست توسط روسای شرکتها وسایر ادارات مد نظر قرار گیرد و با برنامه ریزی مناسب حداقل تردد نیروها انجام شود.

بخشدار خارگ دکتر شکوه صارمی را مسئول کنترل ونظارت مصوبات بهداشتی ودرمانی مصوبات جلسه ستادمعرفی نمودند.

در ادامه خانم خواجه امیری رئیس مرکز جامع سلامت شهر خارگ گفت:  اجرای مستمر طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج انجام می گردد. 

 در طول جلسه مسئولین حاضر ضمن گزارش اقدامات انجام شده راهکارهایی را در جهت کنترل این بیماری در سطح  جلسه پیشنهاد دادند .

 

 


تقدیر بخشدار خارگ از کارکنان 2
تقدیر بخشدار خارگ از کارکنان 1

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۵۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید