سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۶

اخبار

برگزاری جلسه مدیرعامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت با مدیران ارشد منطقه عسلویه

بعد از مراسم افتتاحیه آزمایشگاه تشخیص طبی در عسلویه جلسه ای در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیران ارشد منطقه عسلویه جهت بررسی وضعیت کنونی منطقه؛خدمات بهداشتی و کنترل و پیشگیری از کووید در عسلویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان  صنعت نفت بوشهر ،دکتر هاشمی در این جلسه گفت : آزمایشگاه تشخیص طبی در عسلویه از افتخارات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در منطقه عسلویه می باشد که با همدلی و همیاری مدیران ارشد این منطقه راه اندازی شد.

وی گفت : این  آزمایشگاه بر اساس استاندارهای تعیین شده وزارت بهداشت راه اندازی گردیده است و نکته مهم این است که نظارت بر انجام تست PCR و اجرای پروتکل های وزارت بهداشت بر عهده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر می باشد.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر پتاسیل انجام معاینات طب صنعتی برای تمام کارکنان صنعت در منطقه را دارد افزود: از شرکتهای منطقه عسلویه درخواست مشارکت در ایجاد «مرکز جامع سلامت کار » دادیم که در این مرکز ارزیابی سلامت کارکنان بر اساس استاندارهای لازم جهت کارکنان رسمی ،پیمانی ،قراردادی ،مدت موقت و پیمانکاری با نظارت این بهداشت و  درمان انجام شود.

وی در ادامه گفت: راه مقابله با کرونا اتخاذ یک رویکرد علمی و فراگیر است بطوریکه همه مردم و نهادها در جهت رعایت آن تلاش کنند تا بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم که خوشبختانه با ورود واکسن به کشور این امیدواری وجود دارد که ان شاالله در آینده این بیماری ریشه کن شود اما تا ریشه کنی این بیماری همه مردم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در این جلسه با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا گفت: ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز به نارنجی ،محدویت های ورود افراد از مناطق پرخطر وغربالگری را از مهمترین راههای مقابله با این بیماری است و امیدواریم با همراهی مردم و مسئولین از موج بعدی کرونا به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: صدورمجوز های تردد موردی برای افراد ضروری و دورکاری می تواند درکاهش خطر ابتلا به این بیماری در مناطق عملیاتی کمک کند ضمن آنکه همه افراد ملزم به حفظ فاصله اجتماعی درمحیط کار هستند.

وی گفت : تیم EOC  بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به صورت شبانه روزی کار انجام پایش کارکنان با شرایط خاص (بیماری کرونا) را پیگیری می نماید و تست رپید نیز توسط این تیم انجام می شود و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اجرای دستورالعمل pro-42  (دستورالعمل "مدیریت هوشمند و یکپارچه مبارزه با انتشار کووید 19 در محیط کار ") سعی دارد نقش خود را در کنترل حداکثری کووید در این منطقه حساس ایفا نماید.

در این جلسه دکتر جعفر زارعی زادگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تشکر از همکاری های خوب بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در منطقه گفت : بهداشت و  درمان صنعت نفت بوشهر بازوی راست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جنوب استان به ویژه در بحران کرونا است که انشالله با همدلی وهمیاری بتوانیم از این بحران عبور کنیم .

وی گفت: راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی در عسلویه از لحاظ نکات ایمنی ،ساختمانی و... با کیفیت خیلی بالایی انجام  شده و در بحث فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قطعا همکاری لازم را با این آزمایشگاه خواهد داشت.

در ادامه نیز مهندس حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس عسلویه نیز از اقدامات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در بحران کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت : همه تلاش خواهیم کرد تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مثل قبل، سال 1400 جامعه ای سلامت درمنطقه داشته باشیم .

 

 

 جلسه مدیرعامل سازمان با مدیران منطقه

جلسه مدیرعامل سازمان با مدیران منطقه  4


جلسه مدیرعامل سازمان با مدیران منطقه  3
جلسه مدیرعامل سازمان با مدیران منطقه  2
جلسه مدیرعامل سازمان با مدیران منطقه  1

 

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۶۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید