سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۴

اخبار

ارائه مراقبتهای غیرحضوری بیماریهای مزمن به بیش از 1200 نفر از جمعیت طبی نفت در مراکز پزشکی خانواده تندگویان وپردیس

دکتر محمد کریم نجفی رئیس پزشکی خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از ارائه خدمات غیر حضوری به بیش از 1200 نفر از جمعیت تحت پوشش بیماریهای مزمن شهرکهای شهید تندگویان و پردیس خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر،دکتر نجفی گفت: پیرو دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کووید 19 و کاهش سطح خدمات درمانی و بهداشتی حضوری و در راستای غافل نشدن از ارائه خدمات بهداشتی درمانی بویژه برنامه های پیگیری و پیشگیرانه بیماریهای مزمن غیر واگیر (دیابت ،پرفشاری خون،چاقی، اختلالات چربی خون)از نیمه دوم آذرماه تا پایان بهمن ماه 99 در واحدهای مختلف کلینیک های خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  به بیش از 1200 نفر از جمعیت تحت پوشش، خدمات درمانی و بهداشتی غیر حضوری و تلفنی توسط همکاران پزشک و مراقب سلامت تیم سلامت خانواده منطقه ارائه شده است .

خاطر نشان می شود تیم سلامت خانواده منطقه بوشهر در راستای اهداف سلامت محور سازمان و رسالت درمانی و بهداشتی خود با تمام توان سعی و کوشش کرده است که در هر زمانی به ویژه در بحران کووید خدمات خود را از لحاظ کمی و کیفی به خوبی ارائه کند.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از تیم صدیق و پرتلاش پزشکی سلامت خانواده این بهداشت و درمان قدردانی و سپاسگزاری می نماید.

 

پزشکی خانواده 1

پزشکی خانواده 4

پزشکی خانواده 2

پزشکی خانواده 5

پزشکی خانواده 3

پزشکی خانواده 6

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۵۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید