سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۷

اخبار

تقدیر فرماندار شهرستان جم از پرستاران بیمارستان توحید جم

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار آقای حسینی فرماندار شهرستان جم به همراه معاونین، بخشدار مرکزی ، فرماندهی نیروی انتظامی،مدیر اجرایی شهرک های مسکونی جم و حجت السلام رضایی مشاور فرماندار با حضور در بیمارستان توحید جم از پرستاران و کادر درمانی با اهدا شاخه گل تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان بوشهر ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیات همراه در بیمارستان توحید جم افزود: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این یکسال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و امیدوارم همواره سلامت باشید.

وی گفت : نتیجه این زحمات و فداکاری های پزشکان و پرستاران بیمارستان توحید جم با همت و همدلی مسئولین شهر و کمک مردم شهرستان میسر شده است.

دکتر مالکی با بیان اینکه زحمات کادر پرستاری در نزد خداوند متعال اجر خودش را دارد گفت : قطعا این حضور و دلگرمی مسئولین شهرستان از بعد معنوی در خور توجه است و همکاران ما تا زمانی که کرونا هست با همین پوشش و لباس خدمات شایسته را به مردم ارائه می دهند.

در این دیدار فرماندار شهرستان جم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: در ابتدا از تلاش‌های شبانه روزی پرستاران و پرسنل کادر درمان تشکر می کنم و از دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در جهت اقداماتی که در حوزه عمرانی و درمان در بیمارستان توحید جم انجام شده است و همچنین از افزایش تجهیزات پزشکی توسط شورای راهبردی پتروشیمی ها تشکر و قدردانی میکنم.

وی گفت : خوشبختانه هم اکنون که شهرستان جم که به عنوان ایران کوچک از آن یاد می شود در وضعیت زرد قرار دارد در حقیقت مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی و شجاعت شما پرستاران است و همچنین  همراهی خوب شهروندان ،رعایت الزامات بهداشتی و استفاده از ماسک می تواند به کمتر شدن و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

 

دیدار فرماندار روز پرستار 99 2

دیدار فرماندار روز پرستار 99 7

دیدار فرماندار روز پرستار 99 6

دیدار فرماندار روز پرستار 99 5

دیدار فرماندار روز پرستار 99 3

دیدار فرماندار روز پرستار 99 4

۱ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۰۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید