سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۹

اخبار

برگزاری جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرمانداری جم

جلسه ستاد کرونا ویروس با حضور فرماندار،معاون سیاسی امنیتی فرماندار ،امام جمعه ،دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و دیگر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ، دکتر مالکی در جلسه ستاد کرونا شهرستان، بر رعایت پروتکل ها توسط مردم جهت کاهش ابتلا به کرونا تاکید کرد و گفت: متاسفانه دورهمی های خانوادگی علت ابتلا به کرونا به یک خطر اساسی تبدیل شده است که خانواده ها باید رعایت کنند.

وی اظهار داشت: علیرغم تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی دورهمی و مهمانی توسط برخی همچنان ادامه دارد که این مهم عاملی برای انتشار ویروس کرونا است.

وی گفت:رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه پیشگیری از کرونا است و هرگونه تجمع روند شیوع کرونا در سطح شهرستان را گسترش می دهد.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت نگران کننده ای که نسبت به شیوع دوباره ویروس کرونا وجود دارد کارمندان دولتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باید الگویی مناسب برای دیگر شهروندان باشند و در ادارات تا جایی که ممکن است فعالیت به صورت دورکاری باشد.

دکتر مالکی رعایت بهداشت فردی، استفاده مداوم از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مهمترین راهکار مقابله با کرونا دانست و افزود: رعایت این سه اصل ساده تا حدود زیادی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می کند.

دکتر مالکی در مورد آمادگی بیمارستان توحید جم در موج سوم کرونا گفت: بیمارستان توحید جم از نظر تجهیزات و نیروی انسانی آمادگی کامل برای مقابله با کرونا در موج سوم را دارد.

دکتر مالکی در پایان با تاکید بر پیشگیری و مقابله همگانی ویروس کرونا گفت : باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی و با کمک همه ی مردم جلوی شیوع ویروس را گرفت و زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد تا از این شرایط به سلامتی عبور کنیم.

 

فرمانداری  2

فرمانداری  1

۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۷۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید