سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۵

اخبار

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان صنعت نفت خارگ

دکترجعفر زارعی زاده معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و کارشناسان همراه با حضور در بیمارستان صنعت نفت خارگ از بخشهای بیمارستان صنعت نفت خارگ بازدید کردند.

به گزارش واحد خبر بیمارستان صنعت نفت ،در این بازدید نشستی در دفتر دکتر حامد شکوه صارمی رئیس بیمارستان صنعت نفت خارگ برگزار شد که دکتر صارمی مشکلات وکمبود های درمانی تخصصی که خواست مردم جزیره است را عنوان کردند و درخواست  پیگیری برقراری اورژانس هوایی و تکمیل تخصص های مورد نیاز این مرکز از طریق نیروی طرحی شدند که مهمترین آنها را متخصص رادیولوژی (سونوگرافی)،قلب،گوش وحلق وبینی عنوان کردند.

دکتر زارعی زاده نیز ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات مدیریت وکارکنان این مرکز در ارائه خدمت به تمام مراجعین با بیان اینکه اول باید نیاز به اعزام بیمار را با رفع مشکلات مربوطه کم کرد دوم مسیر وفرایند اعزام بیماران تسهیل یابد همچنین ایشان قول مساعدی جهت  پیگیری و هماهنگی های لازم نسبت به حل این مشکلات تا جای ممکن دادند.

در ضمن در این جلسه موارد مربوط به استقرار CT Scan مطرح و عمده ترین قسمت فرایند که تامین بودجه خرید دستگاه می باشد نیز مورد بحث قرار گرفت .

گفتنی است در این بازدید مسئول دایره نظارت و اعتبار بخشی،رئیس دفتر پرستاری استان،مسئول امور کلینیک ها و مسئولان طرح تحول سلامت دانشگاه نیز دکتر زارعی زاده را همراهی کردند.

 

بازدید معاون دانشگاه 1

بازدید معاون علوم پزشکی از خارگ

بازدید معاون دانشگاه 5
بازدید معاون دانشگاه 4
بازدید معاون دانشگاه 3
بازدید معاون دانشگاه 2

۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۱
تعداد بازدید : ۵۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید