سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۹

اخبار

غبارروبی حرم شهید گمنام به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر آقای دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با حضور دکترنصرآبادی معاون درمان و دارو ،دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم و دیگر مسئولین ستادی و درمانی و حضور 2 نفر از فرزندان شهید همکار شاغل بیمارستان توحید جم در حرم شهید گمنام با نثار شاخه گل و تجدید بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره حماسه سازی و ایثارگری های شهدای والا مقام را گرامی داشتند و خانواده های شهدا را چشم و چراغ هدایت جامعه نامیدند.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،در این مراسم دکترمالکی گفت : ما باید به عنوان یک مسئول دغدغه انقلابی داشته باشیم و مخلصانه خدمتگزار مردم باشیم و این تلنگری به خودمان است که این سمت ها و میزها و صندلی ها همچنان گذرا هستند و به گذشته برگردیم ببینم که چه کسانی در راه اعتلای این مملکت و مردم شهید شده اند و ما باید امانتدار آنها باشیم.

وی افزود: وظیفه همه ما این است که پایبند به اصول و ارزشهای دینی نظام اسلامی باشیم و اجازه ندهیم مادیات جای آن را بگیرد و هر کسی که به فکر کار خود نباشد یک نوع فساد است.

دکتر مالکی در پایان ضمن قدردانی از خانواده شهدای شاغل در بهداشت و درمان بوشهر وخارگ که در حقیقت یاد و خاطره شهدا هستند، آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون از خود گذشتی شهدا دانست و  از رشادتهای همکاران گرامی رزمنده ،ایثارگر ،جانباز و فرزندان شهدای همکار در ادامه راه عظیم و الهی تقدیر و تشکر نمود و توفیق روز افزون را تحت توجهات حضرت بقیه اله ...الاعظم در سایه رهبری برای آنان مسئلت نمود.

وی گفت: در حققیت مسئولیت سنگینی بر عهده دارید چون شما درد کشیده راه این جامعه و نظام هستید. من به نوبه خودم از خانواده شهدا تقدیر و تشکر می کنم و آرامش امروز را مدیون شهدا می دانیم .

گفتنی است به نیابت از فرزندان شهید شاغل در بیمارستان توحید جم از دو نفر از ایشان با اهدا لوح سپاس تقدیرشد.

 

 

قبر شهید گمنام 5

قبر شهید گمنام 3

قبر شهید گمنام 1

قبر شهید گمنام 2

قبر شهید گمنام 4

قبر شهید گمنام 6

۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : ۴۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید