سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۲

اخبار

نشست شورای سلامت شرکت پالایش گاز فجر جم با محوریت بیماری کرونا

مهندس نجفی با اشاره به اینکه تاکنون درمان قطعی کرونا مشخص نشده است، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام وضعیت ها و شرایط تاکید کرد وگفت: نقض رعایت پروتکل های بهداشتی از هیچ کارمندی در شرکت پذیرفتنی نیست.

با توجه به سرعت شیوع این ویروس ، تحت هیچ شرایطی نباید از رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی غفلت کرد و سرپرستان اجازه ندارند هیچ کارمندی را با خودروهای تحت اختیارخود جابجا کنند .

کارکنانی که در شرکت فکر می کنند ویروس کرونا عادی شده است و یا بیماری زمینه ای ندارند و کرونا برای آنان خطرناک نیست، تصورشان نادرست است چرا که تعدادی از مبتلایانی که جان خود را از دست دادند فاقد بیماری زمینه ای بودند ونسبت به این ویروس سهل انگاری داشته اند.

با همکاری صورت گرفته محلول های ضدعفونی، ماسک ودستکش به قدر نیاز در اختیار بیشتر کارکنان قرار دارد و در شهریور ما نیز مجدد برای تمام کارکنان توزیع خواهد شد و از تمام عزیزان می خواهم رعایت اصول بهداشتی را با جدیت در اولویت قرار دهند تا کرونا را شکست بدهیم .

مهندس نجفی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به وظایف مهم وحساس مرکز سلامت کار پالایشگاه تصریح کرد: عملکرد این مرکز در کنترل شیوع کرونا ویروس وکاهش نگرانی کارکنان بسیار حائز اهمیت است.

در این مراکز به وضعیت سلامتی افرادی که مراجعه می کنند به صورت دقیق رسیدگی شود و همچنین در صورت اعلام یا مشاهده علائم ساده و ابتدایی کرونا در افراد، بلافاصله اقدامات لازم انجام شود.

با ضدعفونی کردن مستمر روزانه تمامی مکان‌ها و فضاهای مرکز سلامت کار شرکت ،ضمن اطمینان واعتماد بیشتر کارکنان از این مجموعه، همه تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام رهیم.

دکتر نجفی رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم  نیز در راستای مقابله با همه گیری بیماری کرونا و با برنامه ریزی در این مورد و با ارائه راهکارهای لازم، به تشریح فعالیت های صورت گرفته پرداخت.

وی تاکید کرد تمام تلاش مجموعه درمان در مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز جم ،کاهش نگرانی کارکنان از ویروس کروناست واقدامات گسترده ای نیز تا کنون انجام شده است.

 


نشست شورای سلامت فجر 3
نشست شورای سلامت فجر 2
نشست شورای سلامت فجر 1

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۴۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید