سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹

اخبار

راه اندازی بخش بستری 12 تخته جدید در بیمارستان توحید جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ از راه اندازی بخش بستری جدید 12 تخته در بیمارستان توحید جم خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ با اعلام این خبر گفت: بخش بستری جدید 12 تخته برای بیماران داخلی و جراحی مهیا شده است تا از مکان بخش قدیم برای تجهیز و بستری بیماران کرونا استفاده شود.

دکتر مالکی افزود: بخش بستری یک که قبلا به بیماران داخلی و جراحی خدمات ارائه می نمود هم اکنون در حال آماده سازی و تجهیز 23 تخت به ارزش 5 و نیم میلیارد ریال ،جهت بستری بیماران مشکوک به ویروس کرونا می باشد .

وی افزود:بخش کرونا از لحاظ ساختار فیزیکی و تجهیزات پزشکی (نصب و راه اندازی فشار منفی) نیز تجهیز می باشد.

دکتر مالکی اظهار کرد: شهرستان جم از نظر نیاز به خدمات درمانی در بحث حوادث و بیماری‌های واگیر و غیرواگیر یکی از مناطق مهم است و به دلیل ترکیب جمعیت طبی و صنایع نفت و گاز در جم و عسلویه باید از نظر درمانی پوشش قابل توجهی داشته باشد.

دکتر مالکی تصریح کرد: در 2 ماه گذشته تمام مسئولین و دستگاههای مرتبط تلاش کردند زیرساخت‌های این بخش برای ایجاد ظرفیت جدید در حوزه درمان محقق شود و با تأمین منابع مالی از حوزه‌های مختلف امکانات و تجهیزات و تمام زیرساخت‌های مخابرات، برق و تأسیسات که دسترسی در ایام نوروز بسیار سخت بود با هم‌اندیشی و همراهی جهادی مسئولین مهیا شود.

 

 


بستری جدید 5
بستری جدید 4
بستری جدید 3
بستری جدید 2
بستری جدید 1

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۵۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید