سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۰

اخبار

آموزش دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه بیمارستان توحید جم

با همکاری واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،آموزش دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی به صورت تئوری و عملی توسط مهندس زهرا سیف از شرکت پشتیبان دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی فورانو(CA-270 ) به مدت 4 ساعت برای کارکنان بخش آزمایشگاه بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ، خانم سیف در این کلاس آموزشی مطالبی پیرامون نحوه کاربری،تنظیمات،کالیبراسیون،کنترل کیفی و نگهداشت دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی و .. ارائه کردند و فیلم های آموزشی مفیدی در این زمینه  توسط کارکنان این بخش از کلاس آموزشی تهیه شد.

کارشناسان آزمایشگاه بیمارستان توحید جم با طرح سوالاتی در زمینه نحوه رفع نقص و راه اندازی مجدد دستگاه در مواقع برخورد با مشکلات فنی از مدرس مربوطه جویا شدند که توضیحات جامعی توسط ایشان ارائه شد.

اتوآنالایزر بیوشیمی دستگاهی است که غلظت مواد آلی،متابولیت ها ،پروتئین ها ،آنزیم ها و...را در سرم،پلاسما،ادرار ،مایع مغزی نخاعی و سایر مایعات بدن با دقت و صحت بالایی اندازه گیری میکند.

این دستگاه به عنوان قلب تپنده آزمایشگاه اورژانس در افزایش سرعت پاسخ دهی و بهبود کیفیت نتایج بخش بیوشیمی کاربرد فراوانی دارد.

 

اتوآنالایزر 2

اتوآنالایزر 1

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۸۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید