سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۶

اخبار

راه اندازی دستگاه جدید سونوگرافی در بیمارستان توحید جم

در جهت ارائه خدمات بهتر به مراجعین ،بیمارستان توحید جم به دستگاه جدید سونوگرافی مجهز گردید و استفاده از این دستگاه از امروز مورخ یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ گفت: با توجه به نقش مهم بخش های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری ،بیمارستان توحید جم  دستگاه سونوگرافی را ارتقاء داد.

وی اظهار داشت: این دستگاه از بالاترین و پیشرفته ترین سیستم های روز دستگاه های سونوگرافی می باشد و توان ارائه اطلاعات ارزشمند و دقیق تری به پزشک را دارد که می تواند در تشخیص بهتر اثر گذار باشد.

دکتر مالکی در خصوص توانمندی های این دستگاه افزود: با استفاده از این دستگاه انجام انواع سونوگرافی های بارداری و غربالگری جنین ،تشخیص بیماری های داخلی و بررسی های عروقی(داپلر) و ... با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.

وی گفت: با پیگیری های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از مراجع ذیصلاح و همچنین کمکهای هیات امنای محترم شهرک مسکونی پارس جم در تامین بودجه ،خرید این دستگاه انجام شده است.

دکتر مالکی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر و خارگ در پایان از پیگیری های هیات امنای شهرک مسکونی پارس جم و همچنین معاونت دارو و تجهیزات پزشکی سازمان بهداشت درمان صنعت نفت تشکر و قدردانی و توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه باریتعالی مسئلت نمود.

 

 

دستگاه سونوگرافی جدید

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۹۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید