سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲

اخبار

اقدامات مرکز سلامت شرکت پالایش گاز فجر جم برای مقابله با کرونا

دکتر نجفی رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای مقابله با همه گیری بیماری کرونا با برنامه ریزی در این مورد و با ارئه راهکارهایی در زمینه پایش همه کارکنان به شرح ذیل از اقدامات مرکز سلامت شرکت پالایش گاز فجر جم برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، دکتر نجفی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا از شرکت در 12 جلسه  کمیته سلامت پالایشگاه فجر جم خبر داد و گفت: در راستای آگاه سازی کارکنان و خانواده ها برای مقابله با کرونا ویروس در سطح پالایشگاه و مجتمع های مسکونی بیش از 20 دوره آموزشی و بهداشتی توسط این مرکز انجام شده است.

دکتر نجفی گفت:جهت اجرای اقدامات ویژه برای آن دسته از کارکنانی که در سوابق طب صنعتی خود،جزو افراد آسیب پذیر در برابر کرونا محسوب می گردند،تعداد 27 نفر به تیم مدیریت محترم پالایشگاه فجر جم معرفی شدند و تصمیمات لازم طبق دستورالعمل سازمان برای پیشگیری از کووید 19 در افراد آسیب پذیر اخذ گردید.

دکتر نجفی اظهار داشت:جهت کلیه کارکنان اقماری کار، در بدو ورود به پالایشگاه فجر جم و در پایان دوره یک هفته قرنطینه ، و همچنین برای موارد مشکوک و کسانی که با افراد بیمار یا مشکوک تماس مستقیم داشته اند و افرادی که بطور موقت از محیط کار خارج شده اند و قصد برگشت مجدد به کار دارند ویزیت و معاینه صورت گرفته است.

دکتر نجفی رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای مقابله با همه گیری بیماری کرونا با ارائه راهکارهایی در زمینه پایش همه مراجعان ،تب سنجی و انجام مراحل تریاژ در کانکس فضای بیرونی مرکز سلامت کار فجر بیان داشت : کانکس تریاژ،تب سنجی و ویزیت موارد تب دار در فضای بیرونی درمانگاه جهت مراجعین مستقر شده است.

دکتر نجفی از جمله مصوبات سلامت پالایشگاه فجر جم را ، تغییر برنامه کاری پرسنل اقماری کار مرکز سلامت به صورت سه هفته کار و دو هفته استراحت و اجرای یک هفته قرنطینه کارکنان اقماری اعلام کرد.

دکتر نجفی گفت:طبق بخشنامه های سازمانی از از 23 فروردین 99 تا کنون برای نزدیک به 500 نفر از کارکنان اقماری پالایشگاه فجر جم و منطقه عملیاتی نار و کنگان و افرادی که به دلایلی از محیط کار خارج شده اند و قصد برگشت مجدد به کار دارند نمونه گیری آزمایش خون انجام شده است.

دکتر نجفی با تاکید بر همکاری فعال ،نزدیک و موثر واحد HSE پالایشگاه ،تیم واکنش سریع پالایشگاه فجر جم و کلینیک های خانواده شهرک های مسکونی در راستای ارائه خدمات پیشگیرانه خبر داد و گفت: شاغلینی که افراد دارای تحت تکفل شیمی درمانی داشتند به مدیرعامل محترم شرکت پالایش گاز فجر جم جهت حمایت های بیشتر با این عزیزان در بحران کرونا شناسایی ومعرفی شدند.

دکتر نجفی در ادامه افزود: بیش از 2 هزار فرم خود اظهاری کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و ویزیت و معاینه آنان در مرکز سلامت فجر و درمانگاههای تابعه در اسفند ماه 98 و فروردین ماه 99 ثبت شده است.

در پایان دکتر نجفی رئیس مرکز سلامت پالایشگاه فجر جم از حمایت های مدیرعامل محترم شرکت پالایش گاز فجر جم و همکاری واحد HSE این شرکت و تمامی پرسنل زحمت کش کادر درمان مرکز سلامت کار در زمینه مقابله با بحران کرونا تقدیر و تشکر کردند.

 

دکتر نجفی

کرونا فجر جم 2

کرونا فجر جم 5
کرونا فجر جم 4

کرونا فجر جم 13
کرونا فجر جم 12

کرونا فجر جم 10

کرونا فجر جم 11
کرونا فجر جم 9
کرونا فجر جم 8

کرونا فجر جم 3

کرونا فجر جم 6

کرونا فجر جم 1

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۱۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید