سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۴

اخبار

فرماندهان صحنه در جزیره خارگ، مصمم در کنترل کرونا

دکتر مالکی در جمع مدیران ارشد جزیره خارگ حاضر شد و در هفتمین کمیته بحران این جزیره در مورد آخرین اطلاعات و دستورالعملهای صادره در حوزه کنترل بحران ویروس کرونا گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ،مدیر عامل پایانه های نفتی خارگ، آغازگر جلسه بود. دکتر اسدروز ضمن بیان اهمیت تمهیدات لازم، اعلام نمودند اولین کمیته سلامت در حوزه شرکتهای نفتی در خارگ برگزار شده و این سطح از آمادگی نشان از توجه ویژه مدیران ارشد صنعت نفت به مراکز استراتژیک این صنعت بزرگ کشور دارد.

دکتر مالکی رئیس بهداشت درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ در این جلسه، مهمترین عامل کنترلی در ظهور ویروس جدید را بر پایه علم اپیدمیولوژی، پیشگیری دانست.

وی ضمن تاکید بر آموزش بهداشت دست، از تخصیص منابع مالی ویژه به بیمارستان خلیج فارس خارگ از طرف مدیرعامل محترم سازمان جناب آقای دکتر سمیع خبر داد و افزود: در شرایط فعلی حمایت شرکت های منطقه از بیمارستان بویژه در بحث هواسازها و اگزوزفن ها را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

دکتر مالکی اعزام بیماران محتمل برای کرونا را غیر اورژانس دانست و اظهار کرد: این موضوع نباید باعث دستپاچگی در اقدام به اعزام گردد. بلکه باید با رعایت پوشش حفاظت فردی لازم برای کادر درمان و اطرافیان، انجام شود.

در این جلسه بخشدار محترم خارگ جناب دکتر رضایی هم از آمادگی شهرداری در بحث جلوگیری از تجمعات و تعطیلی بازار و همچنین هماهنگی با دانشگاه بوشهر برای تخصیص منابع ارزی به بیمارستان خارگ خبر دادند.

اقدامات شرکت فلات قاره منطقه خارگ بخاطر کمک در جابجایی بیماران با هلیکوپتر و کشتی و شرکت پایانه ها و مقامات شهری بابت عملیات ضدعفونی هواپیما دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود که مورد تقدیر نیز قرار گرفت.

مسوول صدا و سیمای جزیره خارگ نیز در پایان، مصاحبه ای تصویری با مدیران ارشد خارگ،دکتر مالکی، دکتر اسدروز و دکتر رضایی به عمل آورد.

 

 

جلسه بحران خارگ 4

 
جلسه بحران خارگ 5
جلسه بحران خارگ 1

جلسه بحران خارگ 3

جلسه بحران خارگ 7

جلسه بحران خارگ 6

جلسه بحران خارگ

۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۳۲
تعداد بازدید : ۵۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید