سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۳

اخبار

برگزاری ویدیو کنفرانس درباره کرونا ویروس برای پزشکان استان بوشهر

جلسه آموزشی توجیهی در رابطه با ویروس کرونا بصورت ویدئو کنفرانس جهت کلیه پزشکان بیمارستان و مراکز درمانی استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس در سالن آموزش درمانگاه شهید تندگویان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،با توجه به سوالات مکرر و شبهات موجود درباره مراقبت covid-19 و با هماهنگی صورت گرفته از سوی دکتر خواجه ئیان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس مرکز بهداشت استان جهت کلیه پزشکان استان بوشهر توسط دکتر فرهاد عباسی متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در در این نشست مشترک با کلیه پزشکان بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی استان راهکارهای پیشگیری از ویروس کرونا را بررسی کرد.

در این جلسه دکتر نصرآبادی رئیس امور درمان و دارو بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر سوالی مبنی بر اینکه پروتکل خاصی برای ورود مسافران در فرودگاه عسلویه در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا وجود دارد را مطرح کردند.

دکتر عباسی در پاسخ ضمن تشکر از تیم بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر جهت ارائه خدمات درمانی در منطقه عسلویه و فرودگاه ، گفتند : پروتکل در این زمینه وجود دارد و برای شما ارسال خواهد شد.

دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم و دکتر نجفی رئیس پزشکی خانواده کلینیکهای بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز سوالاتی در مورد تمهیدات لازم برای کادر درمان جهت تماس با بیمار مشکوک به کرونا و پروتکل و نحوه اعزام بیماران مشمول ، سوالات خود را پرسیدند و پاسخ های لازم از طرف دکتر عباسی متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داده شد.

 

ویدئو کنفرانس کرونا ویروس 4

ویدئو کنفرانس کرونا ویروس 2

ویدئو کنفرانس کرونا ویروس 1

ویدئو کنفرانس کرونا ویروس 3

۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۷۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید