سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۸

اخبار

بازدید تیم ارزیابان اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان توحید جم

براساس برنامه های اعتبار بخشی,تیم ارزیابان اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دکترمحمد ازمل رئیس نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئول تیم ارزیابی اعتباربخشی،آقای عباسی مدیر پرستاری استان و ممیز بالینی و خانم خواجه احمدی ممیز مهندسی بهداشت ، مراحل ارزیابی از بیمارستان توحید جم طی 2 روز انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر ،در ابتدای ارزیابی جلسه ای در دفتر رئیس بیمارستان توحید جم برگزارشد و دکتر باقری رئیس بیمارستان توحید جم ضمن خوش آمد به گروه ارزیاب و تشکر از مسئولین و کارکنان بخشهای مختلف بیمارستان ،گزارش جامعی از وضعیت بیمارستان توحید جم در حوزه های مختلف به ویژه طرح توسعه فضای فیزیکی بیمارستان توحید جم به اطلاع ارزیابان اعتبار بخشی رساندند. 

دکتر باقری با اشاره به حجم بالای مراجعین بیمارستان توحید جم به عنوان تنها بیمارستان شهرستان جم بر سیاست مستمر این بیمارستان مبنی بر افزایش هرچه بیشتر کیفیت خدمات تاکید کردند.

دکتر باقری اعتبار بخشی را بهترین فرصت برای پایش عملکرد بیمارستان دانست و گفت: ما معتقدیم ارزیابی بیمارستان توسط ارزیابان خارج از مجموعه می تواند نقاط قوت و ضعف ما را مشخص می کند.ما ارزیابان خارج از مجموعه را به عنوان یک نعمت می دانیم که در هر چه بهتر شدن خدمات ارائه شده ما را کمک می کنند ، زیرا ارزیابی اعتبار بخشی کیفیت ارائه خدمات ما را به مراجعین افزایش می دهد.

سپس دکتر محمد ازمل مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئول تیم ارزشیابی اعتبار بخشی گفت:بیمارستان توحید جم بار درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان جم را به دوش می کشد و خدمات قابل توجهی هم به مردم ارائه می دهد که طبق گزارشهای ارائه شده توسط رئیس بیمارستان بخصوص در بخش زایشگاه از ارائه خدمات در این بخش ها  از این بابت ممنون هستیم و ابراز رضایت کردند.

وی افزود:  ما طی 2 روز براساس سنجه هایی که در اختیار داریم بیمارستان را ارزیابی می کنیم .

دکتر ازمل گفت : نظر ما در مورد بیمارستان توحید جم مثبت می باشد و اگر ابهامی در زمینه سنجه ها وجود داشته باشد،در حد توان  و دانش  خود برای توضیح بیشتر آن در خدمت مسئولین بخشهای بیمارستان خواهیم بود.

سپس تیم ارزیابی به همراه مسئولین مربوطه از بخش ها و واحدهای بیمارستان بازدید کردند و عملکرد و مستندات واحدها را مورد ارزیابی قرار دادند.

در ادامه جلسه گروه ارزیابی و تیم مدیریت اجرایی بیمارستان توحید با بازدید از بخشهای مختلف رسما کار ارزیابی خود را آغاز کردند.

 


بازدید اعتبار بخشی1 3
اعتبار بخشی 2
اعتبار بخشی

بازدید اعتبار بخشی1 7
بازدید اعتبار بخشی1 8
بازدید اعتبار بخشی1 6
بازدید اعتبار بخشی1 5
بازدید اعتبار بخشی1 2
بازدید اعتبار بخشی1 1
بازدید اعتبار بخشی 9

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۱۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید