سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بر فراز سکوهای دریایی نفت و گاز پارس

در ماه جاری سکوهای دریایی نفت و گاز پارس در خلیج فارس ایران میزبان میهمانانی از جنس بهداشت و درمان صنعت نفت بودند.

دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ به اتفاق دکتر نجومی رئیس امور بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت نفت و گاز پارس در معیت تیمی از مدیران هر دو شرکت درجهت بازدید و بررسی وضعیت بهداشت و درمان در این منطقه استراتژیک راهی سکوهای 21 و SPQ1 شدند تا با کارکنان سخت کوش عرصه صنعت نفت در دریای نیلگون خلیج همیشگی فارس دیدار نمایند.

41 سکو با بیش از 400 نفر نیروی ماهر تحت نظارت و کنترل شرکت نفت و گاز پارس فعالیت می نمایند.

نیروهای انسانی شاغل بر روی سکوها با کمترین امکانات زندگی بصورت شبانه روزی گازی معادل 70 درصد مصرف میهن عزیزمان ایران را تامین می نمایند. تا ما در تامین منابع انرژی دغدغه ای احساس نکنیم.

تامین آب شرب سالم ،اغذیه بهداشتی،دفع پسماند ،درمان ،سلامت شغلی  و همچنین امکانات حمل و نقل هوایی و دریایی مهمترین موارد مورد توجه و بحث در میان کارکنان و مدیران سکوها و مسئولین HSE آنها بود.

در این میان بحث و تبادل نظر و نشستهای دوستانه مدیران بهداشت و درمان و نفت بوشهر و شرکت نفت و گاز پارس منجر به پدیدار شدن راههای تامین بهینه موارد فوق گردید.

آگاهی کامل برای دسترسی به اطلاعات مکانیزه نتیجه معاینات دوره ای خواسته دیگر دکتر نجومی بود که در این باره دکتر مالکی قول مساعد جهت پیگیری این موضوع را دادند.

در این بازدید دکتر مالکی بر لزوم آموزش کافی به تیم درمان و کارکنان سکوها تاکید داشتند و ابراز نمودند گزارش صحیح و مبتنی بر واقعیات می تواند مدیران مسئول ارشد در سطح وزارتخانه را در جهت بهبود شرایط کاری منابع انسانی صنعت نفت یاری نماید.

در این سفر دکتر نجومی خواستار برگزاری دوره های آموزشی ویژه از طریق ویدئوکنفرانس برای کارکنان سکوها بودند که طی 72 ساعت این موضوع به وقوع پیوست و واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ بوسیله  2 نفر از کارشناسان خبره آموزش و کنترل عفونت،دوره های آموزشی برای آگاه سازی در مورد کرونا ویروس برای عزیزان برگزار نمودند.

 

بازدید از سکوها 1

بازدید از سکوها 2

 بازدید از سکوها 3

بازدید از سکوها 5

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۷۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید