سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۰

اخبار

برگزاری مانور آتش سوزی و تخلیه اضطراری سالن فرودگاه خلیج فارس عسلویه

مانور آتش سوزی تخلیه اضطراری سالن فرودگاه خلیج فارس عسلویه با حضور گروه های امداد و نجات برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،مانور تخلیه اضطراری سالن ترمینال فرودگاه خلیج فارس عسلویه با حضور گروه های امداد و نجات و با مشارکت HSE  ارشد سازمان برگزار شد.

این مانور در راستای الزامات HSE شرکت ملی نفت و برای اولین بار در فرودگاه خلیج فارس برگزار گردید. ارزیابی از میزان آمادگی گروه های امداد و نجات و میزان انسجام ارگان های درگیر در شرایط اضطراری از مهمترین اهداف برگزاری این مانور اعلام شده است.

همچنین مطابق با الزامات ایکائو مانورهای دیگری به صورت ماهیانه و پشت میزی، 6 ماهه بدون سناریو و 2 ساله همراه با سناریوی طراحی شده برگزار می شود که در  چند ماه آینده مانور طرح اضطراری دو سالانه در زمینه امداد و نجات هوایی برگزار خواهد شد.

دکتر تجویدی رئیس مدیریت در شرایط اضطراری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در منطقه پارس جنوبی افزود: پزشکان و پرستاران با آماده باش و تجهیزات کامل به همراه 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، در این مانور شرکت نمودند و به انجام اقدامات امداد و نجات مصدومین پرداخت.

وی در ادامه گفت: این مانور 10مصدوم داشت که بعد از انجام تریاژ توسط نیروهای کادر درمانی با آمبولانس جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

مانور فرودگاه 7

مانور فرودگاه 8

مانور فرودگاه 1

مانور فرودگاه 2

مانور فرودگاه 3

مانور فرودگاه 4

مانور فرودگاه 6
مانور فرودگاه 5

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۱۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید